En tajua aikuisia jotka lipittää energiajuomia koko ajan, siis muutenkin kuin yötöissä
Kuvottavan hajuisia litkuja ja surkuhupaisa näky kun viisikymppinen ryystää Ediä sohvannurkassa tai liikennevaloissa.
Kommentit (21)
No mä en tajua sen enempää miksi vetää yötöissäkään.
Mä lopetin aineiden ja alkoholin vetämisen,mut vielä vedän energiajuomaa ja tupakkaa sillon tällön.. sun mielestä olis parempi palata takas vanhaa? Ku energiajuoma on niiiiiiin kamalaa
En juo energiajuomia, enkä alkoholia. Olen 28 vuotias nainen. Liikun ja olen hyvässä kunnossa, kahvia kyllä juon.
Mä en ymmärrä ketään joka käyttää energiajuomia. Kofeiinipilleri tai kuppi kahvia ajaa tarvittaessa saman asian ihan ilman sokeria ja makeutusaineita.
Mä sain energiajuomista rasvamaksan. Ei kannata juoda.
Joskus juon, mutta vain puolikkaan tölkillisen päivässä enkä todellakaan joka päivä, joskus vain kun tarttee skarpata ja saada alkava migreeni pois.
Aloitan joka aamuni Nocolla 1-2 kpl. Olen aloittanut jo vuoden enkä voisi kuvitellakaan enää olla ilman. Tarvitsen kofeiinia ja koska kahvia en juo, juon Noccoa. N33
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ryyppäämisestä se oikeasti tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa.
Paljonko joit päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ryyppäämisestä se oikeasti tuli.
Jopa lapsia uhkaa rasvamaksa ylettömän herkuttekun takia.
Taitaa kehittyä nykyisin eniten ihan muista suuhunpantavista kuin alkoholista.
Jos näet viisikymppisen naisen mustassa topissa, mustissa reisitaskuhousuissa, päässä virkattu löysä kärpässienimyssy, huulessa kömpelösti käännetty sätkä ja kädessä tölkkiä Monsteria niin sen olen sitten mie. Tule sanomaan moi.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan joka aamuni Nocolla 1-2 kpl. Olen aloittanut jo vuoden enkä voisi kuvitellakaan enää olla ilman. Tarvitsen kofeiinia ja koska kahvia en juo, juon Noccoa. N33
Siitä se mullakin lähti. Nyt pakko tyytyä hitaisiin startteihin.
7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa.
Paljonko joit päivässä?
Pahimmillaan 1-4 tölkkiä päivässä. Stressiin.
Kuinka eri asia lopulta on juoda kahvia vs. energiajuomaa? Kahvin juonti muulloinkin kuin yövuorossa on yleisesti hyväksyttävää, vaikka samalla tavalla kofeiinin perässä sitä juodaan.
Itse juon kahvia lähinnä aamulla töissä, mutta kesäaikaan korvaan sen energiajuomalla (n. 1 energiajuoma=pari kuppia kahvia eriävän kofeiinimäärän vuoksi) sen vuoksi, että se on jääkaappikylmää. Mitä tulee sokeriin jne. niin tulee juotua lähinnä sokerittomia versioita. Lisäaineitahan niissä on, mutta vaikuttaako yksi tölkillinen silloin tällöin juuri mihinkään? Ja itse ainakin laitan kahvin sekaan maitoa tai kermaa.
Kaikista huvittavinta on jos lihava vetää energiajuomaa.
Sitä "energiaa" kun on selkeesti omastakin takaa jo tarpeeksi :D
Kannattaa syödä energiaa eikä juoda.
Kannattaa syödä energiaa eikä juoda energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa.
Paljonko joit päivässä?
Pahimmillaan 1-4 tölkkiä päivässä. Stressiin.
Aika vatun huono stressinhoitokeino.
Make veti tyhjään vatsaan 6 ES ja voi juma kuinka se pärisi