Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko asua Munkkiniemen entisessä Kadettikoulussa luksusasunnossa? Hs juttu

Vierailija
09.06.2022 |

Minulle tuo kuntosali ei mene läpi. Uima-allas on nätti, mutta ajatus siitä, että 40 asunnon väki ui siinä, ei ole kiva.

Itse asunnot ovat varmaan hienoja, mutta haluaisitteko asua tuollaisessa luksusmiljöössä, missä pitää viedä roskatkin kravatti kaulassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi Kallio asuu siellä. Olen niin huonotasoinen nainen että minun kuuluukin asua huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Mutta jos olis varaa tuohon, voisin katsella ehkä jotain muutakin. Mutta talo on upea, kiva paikka. Ei ne varakkaat ole sen kummoisempia ihmisiä kuin me muutkaan. Asun munkassa jo nyt enkä muuta pois kun pakolla.

Vierailija
4/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni. Talo on hieno ja se on tosi kivalla paikalla. Asuin ennen siinä lähellä ja kävelin usein siitä ohi.

Vierailija
5/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervi Kallio asuu siellä. Olen niin huonotasoinen nainen että minun kuuluukin asua huonosti.

Kuka se on?

Vierailija
6/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpän hinta miljoona, ja ratikan kolina herättää öisin?

Vierailija
7/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on?

Formula ohjelmien toimittaja.

Vierailija
8/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on?

Et voi olla tosissasi. Siis mitä hänestä?

Vierailija
9/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää asuntoja eliitille. Ihan nätti rakennus, olen käynyt siellä koulutuksessa silloin kun paikka oli vielä koulutuskeskus.

Vierailija
10/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaupat yms, onko lähellä?

Vierailija
11/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien olisivat voineet tehdä nykyaikaisemman kuntosalin... Ei se noissa rahoissa olisi tuntunut yhtään. Tuo on kuin joku 90-luvun salihousuisten sänkipäiden väestönsuojasali.

Vierailija
12/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on?

Hän osti asunnon tuosta rakennuksesta. Jossain lehdessä tms siitä kertoi.

Vierailija
13/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on?

Hän osti asunnon tuosta rakennuksesta. Jossain lehdessä tms siitä kertoi.

Sitten osti.

Vierailija
14/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole mitään järkeä maksaa suomalaisesta asunnosta yli puolta miljoonaa euroa.

Vierailija
15/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pitäisi olla joku iso, suljettu pihapiiri. Onko siinä?

Vierailija
16/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta asunnon ostaneilta edellytettiin kysymyspronominien osaamista. Ap ei olisi läpäissyt testiä.

Vierailija
17/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta asunnon ostaneilta edellytettiin kysymyspronominien osaamista. Ap ei olisi läpäissyt testiä.

Vierailija
18/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upea ja kaunis rakennus. Ja merenläheisyys on plussaa, asun nytkin kävelymatkan päässä merestä ja tätä kauemmas merestä en muuttaisi. Ei minulla kyllä olisi tuohon varaa. Mutta ymmärrän hyvin miksi ihmiset tahtoo asua tuolla.

Vierailija
19/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin, että tuttu rakennus ja koulutuksissakin siellä käynyt.

Tosi hieno homma, että rapistuva talo on pelastettu. Ei sitä oikein muulla rahoituksella pelasteta kuin myymällä yksityisasunnoiksi.

Parempi niin maisemallisesti kuin että siihen tulisi uudisrakennuksia, jotka rakennetaan tehokkaasti kiinni toisiinsa ja rumentaisi maisemia.

Ap:lle tiedoksi, ettei uima-altaita jätetä hoitamatta. Yleensä niihin on asukkailla omat vuorot kuin kaikki polskivat samaan aikaan.   Todennäköisesti altaaseen pissimistä kontroloidaan asukkaiden toimesta enemmän kuin yleisissä kylpylöissä tai uimahalleissa.

Jos minulla olisi varaa muuttaisin kyllä niin kauniiseen taloon. Tosin ei se naapuruudesta sen helpompaa tekisi. Joka taloon se yksi hankala tyyppi mahtuu.

Vierailija
20/21 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan vain yksi kimiräikkönen, joka ottaa aurinkoa parvekkeella ja kuuntelee samalla stereoita tai pitää isoja bileitä, ja kalliit rahat asunnosta ovat hukkaanheitetyt.