Kuinka usein miehenne kertoo sulle, että rakastaa sua?
Kommentit (25)
Viiden minuutin välein hoettuna ei ole aito tunne. Se saanotaan kerran ja sitten kun asia muuttuu.
Aina aamulla herätessä ja nukkumaan mennessä. Töihin lähtiessä ja sieltä kotiin tullessa. Usein sanoo ihan spontaanisti ihan vaikka siinä sohvalla telkkua katsellessa tai kun ollaan ulkona kävelemässä.
Luulen, että tämä tapahtui 80-luvulla viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Aina aamulla herätessä ja nukkumaan mennessä. Töihin lähtiessä ja sieltä kotiin tullessa. Usein sanoo ihan spontaanisti ihan vaikka siinä sohvalla telkkua katsellessa tai kun ollaan ulkona kävelemässä.
Panee jotain toista. Oot hölmö, kun uskot. Sanoo/tekstaa saman muillekin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panee jotain toista. Oot hölmö, kun uskot. Sanoo/tekstaa saman muillekin naisille.
En tajua näitä ilkeitä kommentteja. Miksi se on niin vaikea uskoa, että toisilla on oikeasti onnelliset ja rakastavaiset suhteet.
Mieheni sanoo mulle huomenta rakas. Kun lähden töihin, hän sanoo moi moi rakas. Jos soitellaan päivän aikana, puhelu alkaa moi kulta. Töistä tullessa moi rakas. Nukkumaan mennessä hyvää yötä rakas. Mahtuu päivään yleensä myös se rakastan sinua kulta.
Olemme olleet yhdessä kohta 20 vuotta. Olen onnentyttö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä ilkeitä kommentteja. Miksi se on niin vaikea uskoa, että toisilla on oikeasti onnelliset ja rakastavaiset suhteet.
On niin usein nähty, että naiset, jotka hehkuttaa kuinka mies rakastaa ja sanoo sen, ovat jääneet nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Sama ja vielä viestillä työpäivän aikana😊
Se sano että kertoo sitten kun ei enää rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin usein nähty, että naiset, jotka hehkuttaa kuinka mies rakastaa ja sanoo sen, ovat jääneet nuolemaan näppejään.
Eli mitä harvemmin mies sanoo sinua rakastavansa sitä onnellisempi suhde ja sitä luotettavampi mies? Huh heijaa taas...
Ei koskaan. En tiedä onko koskaan oikeasti rakastanutkaan,
Pari kertaa viikossa kun sille tuntuu. Minä oon sanonut kerran ehkä selvinpäin.
N23
Ehkä kerran kuussa.
Yhdessä 9 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Se sano että kertoo sitten kun ei enää rakasta.
Meillä on kokous miehen kanssa sunnuntaiaamuisin kello yhdeksän ja silloin aina mies kertoo rakastaako minua edelleen vai onko tilanne muuttunut.
Eipä tuo ole sanonut viimesten parin vuoden aikana, enkä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sua itseä pahasti petetty vai miten susta on tullut noin katkera? Itse olen sinkku, mutta mielestäni on kiva kuulla kuinka toiset ovat löytäneet rakastavia miehiä.
Joka päivä. Ja minä sanon hänelle. Yhdessä olemme olleet 23-vuotta.
Hah hah