Harrastan yhden illan juttuja.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Te miehet ja naiset jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin onko teillä jotain juuri yhden illan seksipreferenssejä. Pitääkö se sisällään pelkän yhdynnän, vai haluatteko antaa tai saada suuseksiä, vai onko se suuseksin saaminen (tuskin kukaan harrastaa pelkkää suuseksin antamista, luulen) se juttu.
Mieheni eronnut kaveri kuulemma tykkää harrastaa yhdenillan juttuja päämääränään saada niin monta loppuun asti vietyä suihinottoa kuin mahdollista. Syystä, että avioliittonsa aikana oli pelkästään suuseksin antajaosapuolena.
Ehkä niissä yhden illan juttujen seksissä on jonkin verran eroa parisuhdeseksiin. Parisuhteessa seksi on minulle luonnostaan enemmän antamista, kun taas aikaisemmin sinkkuna hain yhdenillan jutuista omaa tyydytystä ja seksikokemuksia. Parisuhteessa nautin antaa suuseksiä vaikka nautin tietysti myös suihinotoista, mutta yhden illan jutuissa parasta oli saada suihinotto ja laueta vieraan naisen suuhun. Hyvin harvoin itse annoin suuseksiä, eli olin siis aika itsekäs sika.
Suurimmaksi osaksi ne yhden illan jutut olivat aika hengetöntä panemista, ja en saanut niistä juuri enempää tyydytystä kuin käteenvetämisestä (pl. ne suihinotot).
Niin, pohjimmiltaan tuo mies toimii saman logiikan pohjalta. Eikö sulla ole mieskin ihan jokapäivä?