Harrastan yhden illan juttuja.
Kommentit (22)
Just tällästen takia monet naiset haluu olla sinkkuja. Ketä kiinnostaa tälläiset gigolot.
Vierailija kirjoitti:
Just tällästen takia monet naiset haluu olla sinkkuja. Ketä kiinnostaa tälläiset gigolot.
Ei missään sanottu että hän harrastaa näitä naisten kanssa.
Naisista tulee vain niin takertuvia. Blaah
Oletpa sä uniikki lumihiutale. Miten ihmeessä sä tollasta teet?
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka valikoi vain 10% miehistä tinderissä. Nämä miehet pettävät, koska niin paljon kysyntää.
Jos tulee penismurtuma, niin korvaako joku lisenssin vakuutus tai joku muu? Kuinka usein harjoittelet? Ootko harkinnu siirtyä ammattilaiseks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos harrastaa naisten kanssa, niin harrastaahan se nainenkin silloin yhden yön juttuja. Ei kai hän silloin pidemmässä suhteessa ole tämän miehen kanssa. Jonkun muun kanssa voi tietenkin olla.
Harrastan suunnistusta. Onko kysyttävää?
Harrastan polkujuoksua, kysyttävää?
Ei kysyttävää, mutta good for you jos niistä saat irti ja niistä nautit, eipä siinä mitään. Kunhan molemmat osapuolet tietävät mihin ryhtyy ettei ketään huijata niin se on ihan normaalia seksuaalisuuden toteuttamista.
Itse kyllä kyllästyin tovin sitä harrasteltuani, kaipaan oikeaa yhteyttä ja tunnetta vaikka seksi mukavaa onkin. Samoin taudit aina kuitenkin kuumottaa vaikka olisi suojaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos harrastaa naisten kanssa, niin harrastaahan se nainenkin silloin yhden yön juttuja. Ei kai hän silloin pidemmässä suhteessa ole tämän miehen kanssa. Jonkun muun kanssa voi tietenkin olla.
Ja tällöinkö se mies ei välitä sen naisen nautinnosta vaan omastaan, ja lisäksi pitää naista huonona itse on sankari.
Näin se epätasa-arvo esittäytyy. Eläköön feminismi!!
Naisenasema on, että pitää haluta seksiä, mutta jos naisen ryhtyy seksiin, onkin huono nainen. Melkoinen ristiriita, mahdoton täyttää tätä vaatimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällöinkö se mies ei välitä sen naisen nautinnosta vaan omastaan, ja lisäksi pitää naista huonona itse on sankari.
Näin se epätasa-arvo esittäytyy. Eläköön feminismi!!
Naisenasema on, että pitää haluta seksiä, mutta jos naisen ryhtyy seksiin, onkin huono nainen. Melkoinen ristiriita, mahdoton täyttää tätä vaatimusta.
Sori, mut näistä sun avautumisista on naisille enemmän haittaa kun hyötyä. -Pitkänlinjan feministi, äiti 42
Jaa. Minä en harrasta. Mieluummin asun rakastamani vaimon kanssa, ja harrastan juttuja hänen kanssaan. Mutta hyvä että teitäkin on, kun on kuitenkin samanlaisia naisiakin. Kukin tyylillään, itse en jaksaisi yrittää, ja saalistaa. Laiska olen vissiin.
Harrastan yhden illan miehiä. (ei mitään kommentoitavaa!)
Nainen28 kirjoitti:
Se on helkkarin hyvä että näitäkin harrastajia on. Kivoja piristyksiä arjen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen28 kirjoitti:
Se on helkkarin hyvä että näitäkin harrastajia on. Kivoja piristyksiä arjen keskellä.
En tiedä muista. Ja mitä tekevät. Ei se mua kiinnosta
(en kommentoi ko.asiaa enempää.)
Te miehet ja naiset jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin onko teillä jotain juuri yhden illan seksipreferenssejä. Pitääkö se sisällään pelkän yhdynnän, vai haluatteko antaa tai saada suuseksiä, vai onko se suuseksin saaminen (tuskin kukaan harrastaa pelkkää suuseksin antamista, luulen) se juttu.
Mieheni eronnut kaveri kuulemma tykkää harrastaa yhdenillan juttuja päämääränään saada niin monta loppuun asti vietyä suihinottoa kuin mahdollista. Syystä, että avioliittonsa aikana oli pelkästään suuseksin antajaosapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Te miehet ja naiset jotka harrastatte yhden illan juttuja, niin onko teillä jotain juuri yhden illan seksipreferenssejä. Pitääkö se sisällään pelkän yhdynnän, vai haluatteko antaa tai saada suuseksiä, vai onko se suuseksin saaminen (tuskin kukaan harrastaa pelkkää suuseksin antamista, luulen) se juttu.
Mieheni eronnut kaveri kuulemma tykkää harrastaa yhdenillan juttuja päämääränään saada niin monta loppuun asti vietyä suihinottoa kuin mahdollista. Syystä, että avioliittonsa aikana oli pelkästään suuseksin antajaosapuolena.
Ällöä. Taas tuli vahvistus sille, että yhden yön jutut ei kiinnosta.
LOL. Luuletko olevasi jotenkin spesiaali?