Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisitko tälle?

Vierailija
14.10.2006 |

Mä olen sinkkuna tällä hetkellä ja hyvää seuraa etsimässä leffoihin, harrastamaan jne... henkisiä esteitä vakavammallekaan deittailulle/suhteelle ei ole. Jotain infoa itsestäni: asun Helsingissä, ikää on kertynyt mittariin 33 vuotta ja mielenlaatu on kohtuu rauhallinen muutoinkin. Harrastan kaikkea kivaa, kuten golffia ja sulkapalloa. Lisäksi lenkkeilen kesäisin ja talvisin taas skimbailen ja lautailen. Kylttyyria harrastan kuten nyt 33 vuotias voi: musamaku on trance, disco, dance, rap, jazz, big band -linjoilla ja leffoja tulee katottua laajalla skaalalla, kuten About Schmidt, Amelie, American Beaty, Amores Perros, Being John Malcovich, Cidade De Deus, Equilibrium, Fargo, Man who was not there, Memento, Save Private Ryan, Solaris, We were soldiers jne. Olen KTM koulutukseltani (no on mulla vielä yx jatkotutkintokin) ja työskentelen pankissa. Olen savuton, sisäsiisti ja alkoholia tulee siemailtua kohtuudella. Olen älykäs, sivistynyt, mukava ja tietty rehellinen... Haluutko nähdä musta fotoja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viime aikoina käynyt deittipalstoilla, mutta eiköhän nämä rehellinen ja luotettava -ilmot ole niitä tylsiä ja tasaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä