Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä juhannus tulee olemaan ensimäinen kun en itse järjestä mitään enkä ruikuta päästäkseni toisten juhliin

Vierailija
08.06.2022 |

Kokeillaan miltä tuntuu! Yksinjääminen juhannuksena on ollut aina kauhistus ja olen välttänyt sitä viimeiseen asti, mutta kohtaan totuuden silmästä silmään ja päätän selvitä siitä. Kavereita ja ystäviäkin on, mutta luultavasti he ovat minulle tärkeämpiä kuin minä olen heille, sillä heillä on tiettävästi jo ollutkin sisäpiirin mökkijuhannuksia, joista ollaan oltu hys hys. Tulevat toki valmiiseen pöytään jos sellaisen järjestän, olettaen ettei heillä ole parempaakaan tarjolla. Tänä vuonna en kerjää, olen sitten mielummin yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin. Kattaisin sään salliessa pihalle itselleni hulppean aamiaisen, päivällisen ja illallisen lempijuomineni ja musiikilla höystettynä. Kunnon koristelut kehiin ja puketumiseen panostaminen lisää mielihyvää kummasti.

Vierailija
2/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan mihinkään kukaan kutsu. Kaikkeen tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisin. Kattaisin sään salliessa pihalle itselleni hulppean aamiaisen, päivällisen ja illallisen lempijuomineni ja musiikilla höystettynä. Kunnon koristelut kehiin ja puketumiseen panostaminen lisää mielihyvää kummasti.

Ihana asenne! Voisinpa itsekin omaksua tämän. Tosiasiassa suru ulkopuolelle jäämisestä painaa jo nyt. Totuus sattuu. Ap

Vierailija
4/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinaan olla töissä jussin. Vetäsen lärvit sit heinäkuussa kun täytän pyöreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä