Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ammattikoulun käynyt ja monesti olen pahoittanut mieleni

Vierailija
14.10.2006 |

tällä palstalla. Minusta on ikävää että aikuiset ihmiset morkkaavat toisiaan aivan sairaasti. Missä kummassa on ihmisten sydämen sivistys? Toivon lapsilleni kaikkein eniten empatia kykyä ja olen pienestä pitäen puhunut heille siitä miten toisia kohdellaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopiston käynytkin ihminen. Molemmissa ryhmissä löytyy erilaisia yksilöitä.

Vierailija
2/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi käydä ammattikoulu ja valmistua ammattiin kuin käydä viis, kuus vuotta yliopistoa ja valmistua pilipalimaisteriksi ja jäädä työttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellainen yliopistonkäynyt on erittäin moukka ja sivistymätön, jokaarvostelee toista pelkän koulutuksen perusteella.

t. ammattikorkean käynyt

Vierailija
4/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.5 :) , tämä amk:n käynyt ei osaa edes kirjoittaa

Vierailija
5/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se valkoinen lakki, joka on nippanappa rimaa hipoen saatu, tekee ihmisestä muka paremman??

Vierailija
6/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäistä sivistystä! Mutta ihminen voi olla fiksu ja mukava, vaikka onkin ammattikoulun käynyt ja yliopistosta valmistuu paljon ilkeitä ja suppeita ihmisiä.

Vierailija
7/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin loppututkinto tekisi ihmisestä automaattisesti ylpeän ja muita aliarvioivan. Ollaan kaikki ylpeitä saavutuksistamme, on takataskussa sitten amiskan tai yliopiston paperit!

Vierailija
8/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei muiden mielipiteet hetkauta. Niin kauan, kun itse olen elämääni tyytyväinen niin muut saavat olla sitä mieltä mitä tahtovat. Mitä turhaa sellaisesta piitata mihin ei kumminkaan voi sen kummemmin vaikuttaa. Pidätkö kumminkin sisimmissäsi itseäsi huonompana ja siitä loukkaantuminen?

Vierailija
9/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kumpaakaan... tein lapset nuorena ja sen jälkeen oli tarkoitus lähteä opiskelemaan. Mutta opiskelu jäi kun sain työpaikan, ja nyt olen sitä kautta saanut ammatin ja edennyt neljässä vuodessa urani huipulle. Kaikki on ihmisestä kiinni. Miksikään lääkäriksihän ei tietenkään voi ruveta tällä tavalla, mutta mulla kävi todella mahtava säkä. Mun arvoasteikolla kaikki ihmiset, oli sitten amis, yliopisto tai ties mitä hienoja koulutuksia saaneita ovat kaikki vaan ihmisiä ja osaavia. Ei se koulutus ihmisestä viisasta tee, vaan se on ihan itsestään kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän