Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ilkeä asiakas oikeutettu saamaan hyvää asiakaspalvelua?

Vierailija
07.06.2022 |

Mun mielestä EI vitu$$a !! Itse on tiensä valinnut.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaativa ilkeä?

Vierailija
2/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaativa ilkeä?

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?

Muista että asiakas on aina oikeassa.

Vierailija
4/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tänään oli huono päivä töissä. Itkinkin erään asiakkaan jälkeen vaikka yleensä olen teflonia ja kestän mitä vaan

Vierailija
5/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ansaitse. Sellaista on aina kiva vähän näpäyttää, eikä mitään extraa heru muutenkaan 😅

Vierailija
6/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?

Muista että asiakas on aina oikeassa.

Ok, Karen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaativa ilkeä?

Ei.

Mistä me koskaan tiedetään mitä siellä on taustalla.

Se kertoo enemmän hänestä,kun asiakaspalvelijasta.

Näitä ns.ilkeitä ei saa koskaan päästää ihon alle.

Se on vaan tapa purkaa omaa pahaa oloa ja mikäs sen helpompaa,kun täysin vieras ihminen...

Vierailija
8/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ansaitse. Sellaista on aina kiva vähän näpäyttää, eikä mitään extraa heru muutenkaan 😅

Miks tarvii laskeutua samalle tasolle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?

Muista että asiakas on aina oikeassa.

Mä en ainakaan halua, ilkeilijät menköön mun puolesta kilpailijalle tai jääkööt ilman palvelua.

Vierailija
10/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen asiakaspalvelutyötä joskus tehnyt tietää sen faktan että jos haluaa itse hyvää palvelua niin tulee olla asiakkaana vaativa. Miteään henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista en tietenkään suosittele mutta kehotan myös välttämään hyvästä palvelusta kiittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas maksaa hyvin niin tottakai hän ansaitsee asiakaspalvelun.

Vierailija
12/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ansaitse. Kohtelen toki asiallisesti, sillä ei huvita laskeutua idioottien tasolle. Ja ilkeän asiakkaan on turha toivoakaan minkäänlaista erityiskohtelua tai joustoa, jota tarjoan hyville asiakkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
14/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ansaitsee hyvää palvelua. Haluat kai jatkossakin että sinulla on asiakkaita?

Muista että asiakas on aina oikeassa.

Väärin, asiakas voi olla myös väärässä.

Mut on hyvän asiakaspalvelijan taito myös kertoa tästä hyvällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ansaitse. Sellaista on aina kiva vähän näpäyttää, eikä mitään extraa heru muutenkaan 😅

Miks tarvii laskeutua samalle tasolle..

Siksi, koska en jaksa olla pelkkä sylkykuppi. Kuuntele näitä vuosikausia, niin ymmärrät.

Vierailija
16/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kohtelevat muita kuten toivoisivat itseään kohdeltavan.

Vierailija
17/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja epäkohtelias asiakas saa aina vain minimipalvelun. Kohtelias ja ystävällinen asiakas saa parempaa palvelua ja usein vähän extraakin.

Vierailija
18/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisessä maailmassa huonon asiakkaan voisi kylmästi potkaista pihalle tai lyödä luurin korvaan. Ikävä kyllä meilläkin on koko ajan enemmän ja enemmän ns. "amerikkalainen tyyli" missä asiakas on aina oikeassa.

Varmaan kohta tulee tippikulttuurikin ja palvelualan työntekijä joutuu melkein kirjaimellisesti nuolemaan p****ttä saadakseen edes vähän rahaa ylhäiseltä asiakkaalta.

En ole itse tekemisissä asiakkaiden kanssa rekkakuskina, mutta kunnioitan suuresti heitä jotka ovat. Ei ole varmasti helppoa kuunnella hankalien asiakkaiden valitusta.

Vierailija
19/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan mielestä asiakas on ilkeä, jos hän vaatii jotain palvelua henkilöltä, joka on palkattu asiakaspalvelutehtäviin tietyyn firmaan.

Asiakaspalvelijaa ei saa häiritä.

Asiakaspalvelijan mielestä hänet on palkattu vain sinne jonnekin tiskin taakse, näytteille.

Koska hän on niin kaunis, ja hänellä on hyvin värjätty tukka, ja hyvä meikki.

Parhaita asiakaspalvelijoita ovat miehet.  Heiltä saa aina hyvää ja ystävällistä palvelua ja vielä hymyn kaupan päälle.

Mies asiakaspalvelijat jaksavat selittää ja neuvoa vanhemmillekin asiakkaille kärsivällisesti heidän kysymämänsä asiat.

He eivät vähästä hermostu, eivätkä koskaa tiuski asiakkaille.

Kauppojen kannattaisi palkata enemmän asiakaspalveluun kuten neuvontaan ja muuhun miehiä ja  etenkin nuoria mieihiä.

Olisi enemmän tyytyväisiä asiakkaita, jokaisessa ikäluokasssa.

Vierailija
20/26 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan huono käytös on eräänlainen hätähuuto: Katsokaa kaikki, pidän itseäni mitättömänä pikku paskana! Katsokaa kaikki, ruvennut omissa ulosteissani! Siksi sellaisen esityksen seuraaminen onkin niin nautinnollista ja ystävällisellä käytöksellä sen saa jatkumaan ja mahdollisesti nousemaan jopa seuravalle tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä