Huomenna voisi olla saikkupäivä
Työkaverit pärjää huomenna hyvin ilman minua. Esimerkiksi migreeni voi tulla.
Kommentit (26)
Ota lopputili, jos et kykene töihisi.
Monilla on työmotivaatio hukassa ja heikko stressinsietokyky ja saikuttelevat vähintään kerran kuukaudessa.
"Niskajumi, pää ei käänny. Jouduin ottaa lihasrelaksantin ja vahvan kipulääkkeen, enkä voi tulla töihin, kun pää ihan sumussa"
saikuttajan käsikirjasta
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu nyt sen takia ottaisi lopputilin? Saisi rangaistuksena vielä karenssia työkkäristä. Potkikoon työnantaja pihalle, jos siltä tuntuu.
Työnantajalla ei ole mitään mahdollisuutta päästä eroon saikuttelijasta.
Olen siis tuollaisessa työpaikassa ja irtisanoutuminen edessä saikuttelijoiden takia.
Itse olisin kyllä mieluumin terveenä huomenna, mutta saikuta sä jis siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on työmotivaatio hukassa ja heikko stressinsietokyky ja saikuttelevat vähintään kerran kuukaudessa.
Minusta tuo kuulostaa että työssä tai työolosuhteissa on jotain vikaa jos tämmöinen ilmiö on yleisempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa että työssä tai työolosuhteissa on jotain vikaa jos tämmöinen ilmiö on yleisempikin.
Ilmiö on yleinen. Ainakin olen ymmärtänyt, että stressi, univaikeudet, työpaikkojen vaatimukset jne ovat lisääntyneet paljon viime vuosina.
Niissä työpaikoissa saikutellaan paljon, missä muut tekee saikuttelijan työt saikun aikana, eikä ole mitään tulostavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Niissä työpaikoissa saikutellaan paljon, missä muut tekee saikuttelijan työt saikun aikana, eikä ole mitään tulostavoitteita.
Jos ei ole tulostavoitteita, niin paskaakos sitä sitten tekemään muiden töitä. Hörppii kahvia ja odottelee, että saikuttelija palaa rikospaikalle.
Pidä nyt hyvä ihminen sitten koko loppuviikko vapaata. Vain amatööri käyttää yhden päivän takia pitämättömiä sairaslomia.
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin voi saikutella jos siltä tuntuu, ja sinuakos se ärsyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalla ei ole mitään mahdollisuutta päästä eroon saikuttelijasta.
Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Pidä nyt hyvä ihminen sitten koko loppuviikko vapaata. Vain amatööri käyttää yhden päivän takia pitämättömiä sairaslomia.
Meillä nimenomaan on näitä 1-2pv "outo olo" saikuttelijoita. V*tut*** niin paljon. Laskelmoivat niin, etteivät joudu johonkin keskusteluun pomon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nimenomaan on näitä 1-2pv "outo olo" saikuttelijoita. V*tut*** niin paljon. Laskelmoivat niin, etteivät joudu johonkin keskusteluun pomon kanssa.
Heh! Heillä on oikea asenne.
Tai koronaan sopivia oireita.