Puhelinmyynti lisätyönä, kokemuksia?
Yritän saada pientä lisätienestiä, ja pystyisin tekemään noin 20 tuntista viikkoa kunhan se on etänä. Suomen Kotikonttori Oy:lle olisi haastattelu torstaina, mutta aika epävarma fiilis kun olen aina sättinyt vitamiinien/lehtien myymistä. Tietenkään en tarkoita tässä itse henkilöitä, vaan se kuinka monta vanhusta olen yrittäjäpostissa palvellut jotka eivät millään meinaa päästä eroon näistä vitamiinien tyrkytyksestä.
Lisään vielä että tämä olisi puhtaasti lisärahaa, joka menisi suoraan velkojen lyhentämiseen. Eli ei tarvisi tällä rahalla elää. En vaan tiedä riittääkö omatunto tuollaiseen puhelinmyyntiin.
Onko sinulla kokemuksia tästä firmasta, tai ylipäätään itse alasta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin vaikka puhelinseksilinjalle töihin jos niitä vielä on 🤣 Sinne soittavat sentään itse haluavat saada kyseistä palvelua, toisin kuin ne joiden kotiin soitellaan ja myydään.
Siitä saa ihan helvetisti paskempaa liksaa kun puhelinmyynnistä nykyään, kun puh.myynnissä saa minimiliksan. Jengiä on paljon sellaisia just laukeemassa olevia äijiä, jotka haluu sen viimeset 20sekkaa voihkintaa ennen laukeamista ja lyö sit luurin kiinni. Parhaita on humalaiset peräkammarin pojat, jotka haluaa vaan juttukaverin tai ne joilla on todella yksityiskohtaiset fantasiat, joissa sä olet lähes vaan kuuntelijana, esim. nuollaan yhdessä Markus Pöyhösen maihareita tms. Ne on oikeesti ihan mielenkiintoisia. Liksat on per minuutti. T.entinen seksipuhelimen työntekijä
😂😂😂