Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alemmuuskompleksi parisuhteessa

Vierailija
07.06.2022 |

Ongelmana on se, että tunnen miesystäväni olevan paljon korkeatasoisempi ihmisenä, sillä hän on paljon älykkäämpi, hänellä on enemmän sosiaalista elämää ja on suositumpi sekä somessa että irl. Hän on hyvin sivistynyt. Pitää kirjoista, taiteesta, tykkää pohtia monimutkaisia asioita, hän on kiinnostunut psykologiasta ja filosofiasta, oli peruskoulun päättötodistuksen ka 9.2. On hyvin innokas maailmanmenosta ja tapahtumista jne. Itse taas olen hyvin yksinkertainen ja minulla on ollut teini-iästä lähtien masennusta, mikä on johtanut siihen, että ei ole jaksanut kaveerata ihmisten kanssa, itsesivistäminen jäänyt väliin, koulu vähän viheliäisesti suoritettu, eikä maailmanmeno ja kulttuuri vaan jaksa kiinnostaa. Minusta alkaa vähän tuntua siltä, että en kuulu tähän maailmaan, miestäkin alkaa ärsyttää miten heikkolahjainen olen. Olen vain turha luuseri joka on vain elossa läheisten vuoksi. Vertaistukea? Nyt kovasti harkitsen eroa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäydyin parisuhteesta, koska alemmuuskompleksini ei olisi mitenkään sallinut sitä. Olisin jatkuvasti tuntenut itseni huonommaksi kuin toisen ja pian olisi tälläkin hermot menneet kun ei edes kehut auta.

Vierailija
2/3 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas taitaa olla ylemmyyskompleksi, joten päättänyt elää tässä sinkkuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vertaa itseäsi mieheesi eikä muihin ihmisiin. Olet aivan erityinen ja täydellinen omana itsenäsi. Keskity tekemään mukavia asioita, niin et ehkä ole niin masentunut. Oletko hakenut apua masennukseen?

Miesystäväsi valitsi sinut. Hän siis ihastui ja rakastui joihinkin ominaisuuksiisi. Kysyisitkö häneltä, mihin hän sinussa ihastui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä