Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä. Käytätkö paljastavia vaatteita?

Vierailija
07.06.2022 |

Minusta uimarannalla voi olla uikkareissa ja bikineissä. Muuten peittävästi, se on fiksumpaa muutenkin.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi paljastelisin kenellekään mitään tissivakoa, persvakoa tms. En koe tarvetta siihen.

Normi kesävaatteet t-paita, polvishortsit- tai pitkämekko, joita nyt on kaupatkin töynnä. Mekkobuumi siis, helppoa ja kevyttä.

Vierailija
22/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Helteellä en käytä paitaa. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä kun ihmisillä istuu niin tiukkaan käsitys että mitä vähemmän vaatetta (ja mitä tiukempaa) helteellä sen paremmin se auttaa kuumuuteen. Vaikka asiahan on täysin päinvastoin ja keho kannattaisi peittää ilmavilla vaatteilla. Siis toki saa pukeutua paljastavasti "itseään varten", mutta ei sitä pidä perustella kuumuudella

Mutta jos viettää aikansa varjossa niin ne niukat vaatteet on viileämmät kuin pitkähihaiset. Auringon paahteessa toki toisin päin. Riippuu siis mitä tekee ja missä. Itsekin tosin nautin siitä auringon kuumotuksesta iholla, tosin vain lyhyitä aikoja kerrallaan ja sitten hakeudun varjoon.

Vierailija
24/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä kun ihmisillä istuu niin tiukkaan käsitys että mitä vähemmän vaatetta (ja mitä tiukempaa) helteellä sen paremmin se auttaa kuumuuteen. Vaikka asiahan on täysin päinvastoin ja keho kannattaisi peittää ilmavilla vaatteilla. Siis toki saa pukeutua paljastavasti "itseään varten", mutta ei sitä pidä perustella kuumuudella

Minä ainakin nimenomaan tahdon tuntea sen auringonpaisteen iholla silloin kun kerrankin Suomessa voi. Jos olisi oma syrjäinen mökki tms niin olisin varmasti alasti kesät, kaupungissa en ihan kehtaa. Ihmiset sietää kuumaa eritavalla, minulle alkaa tulla tukalan kuuma vasta kun ollaan 35 asteessa ja sen yli. En kaipaa mitään "viilennystä" vaatteista. Pulahdan uimaan jos hikoiluttaa, ja uimisen jälkeen aurinko vasta hyvältä tuntuukin.

Sinä ehkä tahdot, mutta ihosi ei todellakaan tahdo.

Arvasin että ensimmäiseen ihosyöpäkommenttiin menee pari sekuntia. Käytän aurinkorasvaa. En pala helposti. Minulle on ihan sama näytänkö joskus ikäistäni vanhemmalta tai vaikka siltä ruotsin prinsessa Birgitalta vanhana. Saapahan olla rauhassa miehiltä sitten. Joku juo alkoholia, minä rakastan auringonpaistetta, synnit on itse kullakin.

Vierailija
25/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa päinvastoin. Ainoastaan kun otan aurinkoa, jos nyt ylipäätään otan, niin otan täysin rajattomasti. Kun tulen kotiin, niin missään kohtaa ei ole rusketus rajoja. Osaan tämän tekniikkalajin.

Vierailija
26/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beduiinit ovat tuhansia vuosia käyttäneet sitä valkoista kaapua ja isoa päähinettä. Koska aavikolla on hillittömän kuuma, se vaate viilentää ja suojelee auringolta.

Vierailija
27/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri siksi haluankin helteitä että voin kerjätä miesten huomiota paljastavilla vaatteilla. Mitään muuta syytähän helteen ihannoimiseen ei ole.

N27

Vierailija
28/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska töissä sisällä on kylmä ja ulkona tulee auringosta ihottumaa. Ihan samoissa vaatteissa itse asiassa olen kuin talvellakin.

Vierailija
29/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä käy edes uimarannalla. Mieluiten kuolen kuin esiinnyn jossain julkisesti uimapuku päällä

Vierailija
30/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni alkoi käyttämään pari vuotta sitten lyhyttä hametta käydessään kaupassa. Närkästyin siitä, että häpeäsi vanha ihminen. Hän sanoi että on sääret joita voi vilautella.

Tyttäremme sai sitten vihiä tästä kinastamme. Hän meni äidin puolelle. Kysyin sitten tytäreltä että vai niin, käyttäisitkö sinä noin lyhyttä hametta? Alkoi änkyttämään ja mumisemaan jotain epämääräistä. Tajusin kuitenkin että ei itse olisi käyttänyt.

Vierailija
31/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin, mikä on paljastavaa?

Rintavako näkyy, reidet näkyvät. Alempi taso: olkapäät näkyvät. Auringon takia ei hyvä. Ap

Vierailija
32/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ei koskaan hyvä! Ap

Vierailija
33/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helposti palava iho, nuorena oli aina aurinkoihottumaakin niin olen tottunut suojaamaan kädet ja jalat ja yleensä kasvotkin, käytän hattua kesäisin.

Pidän löysiä vaatteita, mekot on kivoja kesällä. Toisinaan hiippailen pitkä mekko päällä ilman alushousuja

Vierailija
34/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nimenomaan tahdon tuntea sen auringonpaisteen iholla silloin kun kerrankin Suomessa voi. Jos olisi oma syrjäinen mökki tms niin olisin varmasti alasti kesät, kaupungissa en ihan kehtaa. Ihmiset sietää kuumaa eritavalla, minulle alkaa tulla tukalan kuuma vasta kun ollaan 35 asteessa ja sen yli. En kaipaa mitään "viilennystä" vaatteista. Pulahdan uimaan jos hikoiluttaa, ja uimisen jälkeen aurinko vasta hyvältä tuntuukin.

Sinä ehkä tahdot, mutta ihosi ei todellakaan tahdo.

Arvasin että ensimmäiseen ihosyöpäkommenttiin menee pari sekuntia. Käytän aurinkorasvaa. En pala helposti. Minulle on ihan sama näytänkö joskus ikäistäni vanhemmalta tai vaikka siltä ruotsin prinsessa Birgitalta vanhana. Saapahan olla rauhassa miehiltä sitten. Joku juo alkoholia, minä rakastan auringonpaistetta, synnit on itse kullakin.

Aurinkorasva ei ehkäise ihosyöpää.

Vierailija
35/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan kova paikka joillekkin, jos haluaa nauttia kesästä... Viimeksi kun tarkistin, niin ei ole laitonta esim. käydä kaupassa ilman paitaa helteellä. Noh, tiukkapipoja tästä junttilasta löytyy... M27

Vierailija
36/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käsivarret pidän piilossa, samoin dekolteen. Ja nyt sitten näemmä jatkossa sääretkin, koska tänään tajusin mekon pukiessani että pohkeet on levinneet aivan järkyttäviksi tukeiksi ja ei miellytä mun silmää yhtään.

Vierailija
37/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ei koskaan hyvä! Ap

Aina hyvä. M27

Vierailija
38/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan kova paikka joillekkin, jos haluaa nauttia kesästä... Viimeksi kun tarkistin, niin ei ole laitonta esim. käydä kaupassa ilman paitaa helteellä. Noh, tiukkapipoja tästä junttilasta löytyy... M27

On kiellettyä mennä kauppaan ilman paitaa.

Jotain tolkkua sentään herra 27!

Vierailija
39/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kiellettyä mennä kauppaan ilman paitaa.

Jotain tolkkua sentään herra 27!

No ei todellakaan ole. :D Ehkä siellä kaupungissa kukkahattutädit määräilee, mutta täällä kirkonkylällä ihmiset ovat vapaita. M27

Vierailija
40/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythihaista paitaa kyllä käyttäisin jos ei olisi näitä järkkyjä "tätikäsivarsia", mutta mihinkään toppiin en pukeutuisi silloinkaan.

Samoin käyttäisin midi-mittaisia mekkoja ja hameita sekä caprihousuja jos sääret ei olisi näin paksut. Etenkin kun on nilkat on tosi sirot ja sääret lyhyet niin nämä pohkeet on oikeasti kamalat. Shortseihin tai minihameisiin en pukeutuisi.

Nyt pidän pitkiä housuja ja maksimittaisia hameita/mekkoja sekä yläosissa vähintään 3/4 mittaista hihaa.

Muiden mielipiteet ei kiinnosta. Kroppa ei vaan miellytä mua itseäni kun en näytä yhtään itseltäni vaan joltain tanttamaiselta ja ylipainoiselta täti-ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän