Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä. Käytätkö paljastavia vaatteita?

Vierailija
07.06.2022 |

Minusta uimarannalla voi olla uikkareissa ja bikineissä. Muuten peittävästi, se on fiksumpaa muutenkin.

Kommentit (62)

1/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole mun tyyliä. Kesähelteellä käytän väljiä ja ilmavia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole tuulipuku päällä keskellä kesää. Mekkoa pidän yleensä koko kesän tai capreja ja toppia.

Vierailija
4/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän helteillä spagettitoppeja ja lyhyitä hameita/mekkoja sekä myös sortseja.  Uikkareissa ainoastaan omalla pihalla tai uimarannalla.

Vierailija
5/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän vaatetta aina kun on tilaisuus. Toki nyt silleen säädyllisesti ettei ole tissit tiskissä tai persposket vilku.

Vierailija
6/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin, mikä on paljastavaa?

Vierailija
7/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kesällä voi vilauttaa vähän rannetta. Nilkkaa ja dekolteeta ei voi. 

Vierailija
8/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Omalla pihalla päällä shortsit, aurinkohattu ja bikinien yläosa. Jos lähden kaupungille niin vedän kyllä jonkun topin päälle. Tai kesämekon. Kesämekko on maailman ihanin vaate : riittää kun vetää yhden vaatekappaleen aamulla päälle ja menoksi. Ei miljoonaa sukkaa, paitaa, takkia, huivia...

Vierailija
9/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Paras hellevaate on väljä ja peittävä, jotta aurinko ei porota suoraan iholle.

Vierailija
10/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman vähän vaatetta aina kun on tilaisuus. Toki nyt silleen säädyllisesti ettei ole tissit tiskissä tai persposket vilku.

Miksi ihmeessä mahdollisimman vähän vaatetta aina kun on tilaisuus?

Vierailija
11/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä kun ihmisillä istuu niin tiukkaan käsitys että mitä vähemmän vaatetta (ja mitä tiukempaa) helteellä sen paremmin se auttaa kuumuuteen. Vaikka asiahan on täysin päinvastoin ja keho kannattaisi peittää ilmavilla vaatteilla. Siis toki saa pukeutua paljastavasti "itseään varten", mutta ei sitä pidä perustella kuumuudella

Vierailija
12/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy ahteri taikka rinnat, paitsi rannalla. Käytän kyllä shortseja, lyhyitä mekkoja (shortsit alla) sekä lyhythihaisia. 

Vierailija
13/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kikki kurkkii tuolta shortsien lahkeesta, en muuten heruttele.

Vierailija
14/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on krooninen ihosairaus joka on aivan h**vetin kipeä. Ainoa joka auttaa ihon oireettomaksi on aurinko.

Olen taas pitkän talven ja kevään kärvistellyt halkeilevan, kutiavan, laatoittuvan ja laajalti tulehtuneen ihon kanssa, maksanut rasvoista ja lääkevoiteista satoja euroja. Nyt olen ollut tässä kaksi päivää auringossa muutamia tunteja pihatöitä tehden ja iho on huomattavasti paremmassa kunnossa jo. Halkeilleet kohdat menneet kiinni ja verta ei vuoda mistään.

Vierailija
15/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole mun tyyliä. Kesähelteellä käytän väljiä ja ilmavia vaatteita.

Sama. Muutamassa mekossa on v-kaula-aukko, se on paljastavinta bikinien jälkeen

Vierailija
16/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä kun ihmisillä istuu niin tiukkaan käsitys että mitä vähemmän vaatetta (ja mitä tiukempaa) helteellä sen paremmin se auttaa kuumuuteen. Vaikka asiahan on täysin päinvastoin ja keho kannattaisi peittää ilmavilla vaatteilla. Siis toki saa pukeutua paljastavasti "itseään varten", mutta ei sitä pidä perustella kuumuudella

Minä ainakin nimenomaan tahdon tuntea sen auringonpaisteen iholla silloin kun kerrankin Suomessa voi. Jos olisi oma syrjäinen mökki tms niin olisin varmasti alasti kesät, kaupungissa en ihan kehtaa. Ihmiset sietää kuumaa eritavalla, minulle alkaa tulla tukalan kuuma vasta kun ollaan 35 asteessa ja sen yli. En kaipaa mitään "viilennystä" vaatteista. Pulahdan uimaan jos hikoiluttaa, ja uimisen jälkeen aurinko vasta hyvältä tuntuukin.

Vierailija
17/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on krooninen ihosairaus joka on aivan h**vetin kipeä. Ainoa joka auttaa ihon oireettomaksi on aurinko.

Olen taas pitkän talven ja kevään kärvistellyt halkeilevan, kutiavan, laatoittuvan ja laajalti tulehtuneen ihon kanssa, maksanut rasvoista ja lääkevoiteista satoja euroja. Nyt olen ollut tässä kaksi päivää auringossa muutamia tunteja pihatöitä tehden ja iho on huomattavasti paremmassa kunnossa jo. Halkeilleet kohdat menneet kiinni ja verta ei vuoda mistään.

Kiitos vastauksesta. Tämä on tietysti täysin järkevä syy.

Vierailija
18/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nimenomaan tahdon tuntea sen auringonpaisteen iholla silloin kun kerrankin Suomessa voi. Jos olisi oma syrjäinen mökki tms niin olisin varmasti alasti kesät, kaupungissa en ihan kehtaa. Ihmiset sietää kuumaa eritavalla, minulle alkaa tulla tukalan kuuma vasta kun ollaan 35 asteessa ja sen yli. En kaipaa mitään "viilennystä" vaatteista. Pulahdan uimaan jos hikoiluttaa, ja uimisen jälkeen aurinko vasta hyvältä tuntuukin.

Sinä ehkä tahdot, mutta ihosi ei todellakaan tahdo.

Vierailija
19/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy ahteri taikka rinnat, paitsi rannalla. Käytän kyllä shortseja, lyhyitä mekkoja (shortsit alla) sekä lyhythihaisia. 

Jep sama täällä. Takamus, rinnat ja napa pysyy piilossa, vaikka shortseja, toppeja ja lyhyitä mekkoja käytän kyllä. Käytän myös niitä väljiä ilmavia vaatteita. Fiiliksen mukaan.

Vierailija
20/62 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastasit, mutta omasta mielestäni jo nyt on liian kuuma ja ennenkaikkea liian valoisaa. Lämpötila ei ehkä ole hellelukemissa, mutta kirkkaasti porottava aurinko aiheuttaa tukaluutta. Eilen oli todella tukalaa ja varmaan tänäänkin. Kesät ja aurinko muuttuvat vuosi vuodelta tukalammiksi. Ilmeisesti en sitten voi kunnolla ulkoilla ja kävellä vähään aikaan kun aurinko ja ötökät aiheuttavat todella kovaa ahdistusta. Huomenna täällä pitäisi sataa ja toivottavasti sataakin niin pääsen hetkeksi tästä ahdistuksestani ja ilmakin taas puhdistuu. Viime yönä näin muuten unta talvesta ja pitkästä kävelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä