Mitä tehdä Kouvolassa vajaan tunnin ajan?
Juna pysähtyy siellä eli kovin kauaksi aseman läheisyydestä ei kannattaisi lähteä.
Kommentit (97)
Vie nippu risuja kadunkulmaan huudellen rivouksia. Kuuluisuus YouTubessa risuhenkilönä on lähes taattu!
Kouvolassa ollaan ihan yhtä sisäänpäin lämpiäviä kuin vaikka Turussa. Taitaa olla aika suomalainen ominaisuus. Olen asunut Kouvolassa 20 vuotta mutta en ole juuri kouvolalaisiin onnistunut tutustumaan.
Mutta asiaan. Siinä aseman kupeessa on terassi. Eiköhän siinä tunnin saa kulutettua.
Kouvolan takia ei kannata junasta poistua.
Räpläät vaan puhelintasi siinä juna-asemalla, niin siinä se tunti kuluu. En suosittele tekemään Kouvolassa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ota tunti turpaan.
Ei siitä kuusaalle saakka tunnissa kannata lähteä
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa ollaan ihan yhtä sisäänpäin lämpiäviä kuin vaikka Turussa. Taitaa olla aika suomalainen ominaisuus. Olen asunut Kouvolassa 20 vuotta mutta en ole juuri kouvolalaisiin onnistunut tutustumaan.
Mutta asiaan. Siinä aseman kupeessa on terassi. Eiköhän siinä tunnin saa kulutettua.
lahessa menee 9 vuotta. johtuu varmaan siitä että on lähellä hesaa.
Vierailija kirjoitti:
itkeä
paikan huomioon ottaen tunti ei riitä.
Museokortteliin kävelee tai kävelykadulle jäätelölle. Hieman pidempi aika niin suositellaan nousemaan kasarminmäelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lahessa menee 9 vuotta. johtuu varmaan siitä että on lähellä hesaa.
Kuopjiossa minuutti 30 sekunttia.
Saako Kouvolassa edes pällistellä, möllöttää tai tököttää tuntia rauhassa? Tarttuuko Kouvola helposti?
Kai siellä joku thaihierontapaikka on häpi endillä?
Kaupungintalo ja Kirkkopuisto. Ei vajaaseen tuntiin kummoista.
Kotipizza ja Hese 5 minuutin kävelymatkan päässä. Käy siis syömässä.
Siinä on joku ostari, aika lähellä asemaa. Tai ainakin jokunen vuosi sitten oli. Eiköhän siinä saa tuon verran aikaa kulumaan.
Lukittaudu vessaan. Niin mä ainakin tekisin.
T. Kouvolassa jo käynyt
Kouvolassa on perinteinen nakkikioski vielä voimissaan muutamassa paikassa. Kävelyrtäisyydellä pikavierailuun grillikipsa.
Maakuntakirjastossa ehtisi käydä myös. Manskilla jäätelöllä.