Lidlissä tarjouksessa ensi viikolla sellainen vaate, jossa on samassa sortsit ja toppi. Aiotteko ostaa?
Ovat siis kiinni toisissaan. Näyttää minusta tosi puolipukeiselta. En ostaisi edes lapselle.
Mitä mieltä?
Kommentit (22)
Tarkoitatko shortsihaalaria? Joillekkin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Haalari?
Tavallaan juu. Minulle tulee tuollaisista vaatteista sellainen olo, ettei se ihan mahdu päälle, vaan vetää persvakoon.
En ostaisi. Minusta sellainen on enemmänkin pienen lapsen vaate.
Noi on nyt muotia maailmalla. Katsotpa mitä tahansa nettivaatekauppaa muualta kuin Suomesta, niin noita on sivutolkulla.
Kuka oikeasti ostaa jostain Lidlistä vaatteita? Ei takuulla ole eettistä, kotimaista, laadukasta.
Vierailija kirjoitti:
Noi on nyt muotia maailmalla. Katsotpa mitä tahansa nettivaatekauppaa muualta kuin Suomesta, niin noita on sivutolkulla.
Ja siksi pitäisi ostaa? Huoh.
Kyllähän se bikinit tai uimapuvun hakkaa mennen tullen esim. nurmikon leikkuussa omalla pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti ostaa jostain Lidlistä vaatteita? Ei takuulla ole eettistä, kotimaista, laadukasta.
Itseasiassa, ovat yllättävän laadukkaita. Puuvilla ja pellava, kestää ja kestää.
Haalareiden ongelma on vessareissut.
En hankkisi vaippaiän ylittäneelle.
Kiva sellaisen kanssa on käydä yleisessä vessassa. Joutuu riisumaan koko puvun päältä, ja sitten se roikkuu likaisella lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, ovat yllättävän laadukkaita. Puuvilla ja pellava, kestää ja kestää.
Ostin ohuet farkut ja käytin niitä 3 vuotta työhousuina, noin puolet työpäivistä ja pesin 60C työn luonteen takia päivän käytön jälkeen. Kuminauha menetti nyt joustavuutensa. Monet vaatteista tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäppä nyt kuule sitten oikein se kohta, jossa mä sanon että pitää ostaa koska ovat muotia? Huoh vaan itelles.
Mulla on parikin ihan kivaa haalaria. Ei mene vakoseen jos on oikeankokoinen. Mutta tulee käytettyä kyllä melko harvoin, juuri sen takia kun vessassa on vähän ikävää käydä kun onkin sitten kokonaan alasti... En käytä rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäppä nyt kuule sitten oikein se kohta, jossa mä sanon että pitää ostaa koska ovat muotia? Huoh vaan itelles.
Ei asiaa tarvitse aina kirjaimellisesti sanoa. Merkitys välittyy muillakin tavoin.
-eri
Muuteh mukava asu mutta vessasa käynnit yhtä he""ttiä kun pitää olla alasti.
Haalari?