Välitätkö siitä mitä muut ajattelevat pukeutumisestasi ?
Pukeudutko niinkuin haluat välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat, Vai onko sillä väliä minkä vaikutelman muut ihmiset saavat sinusta pukeutumisesi ja muutenkin ulkonäkösi perusteella.
Ja samoin uskotko pystyväsi olemaan määrittelemättä ja arvioimatta muita ihmisiä heidän pukeutumistyylinsä ja ulkonäkönsä perusteella.
Kommentit (18)
Tämänpäiväisen asun perusteella kukaan ei uskoisi minun välittävän pätkääkään 😂.
Seuraako useimpien vaikutelmiensaannista käytännössä yhtään mitään?
30 vuotta vanha puuvillamekko on ihan hyvä. Varmaan vain n, 10 kertaa käytetty.
Ei nyppyjä ja väri ennallaan.
No en. Puhtaissa vaatteissa kuljen ja kuitenkin yhteensopivissa, ettei palloa ja raitaa ja lohenpunaista ja myrkynvihreää yhtaikaa. Sillä tavalla otan muut huomioon. Mutta en käytä merkkivaatteita, vaan ihan halpikset kelpaavat.
Pukeudun, miten itse haluan. En määrittele ihmistä vaatetuksen perusteella enkä painonkaan mukaan.
Kas, enpä ole tiennytkään, että muut ajattelevat pukeutumistani. Eikä se tosiaan minua kiinnosta pätkääkään, varsinkin kun en ole edes ajatustenlukija.
En. Pukeudun lannevaatteeseen ja syön hunajaa ja heinäsirkkoja.
En! Näkisitpä vaan, mitä mulla on päällä ku olen työmaalla asiakkaana :D
Ja muut saa pukeutua ihan niinku haluaa.
Jälkimmäiseen kysymykseen: kyllä. Eli en arvostele muiden ihmisten pukeutumistyyliä enkä varsinkaan ulkonäköä.
Ensimmäiseen kysymykseen: haluan pukeutua vaatteisiin jotka ovat kivan näköisiä minun päälläni ja jotka ovat neutraaleja ja hillittyjä. En halua herättää pukeutumisellani huomiota, vaan haluan noudattaa suurin piirtein sellaista tyyliä, joka kulloinkin näkyy katukuvassa. Tämän perusteella voidaan sanoa, että minua kiinnostaa muiden mielipiteet pukeutumisestani, mutta tavallaan negaation kautta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Siinä mielessä välitän joo, että en liikalihavana pukeudu tykoistuviin tai stretch-kankaisiin yläosiin. Ja varmistan, että paita peittää vatsan kokonaan. Muuten sitten pukeudun miten haluan.
Pukeudun miten itse haluan,kunhan on aina siistit,vaikka ois värikkäätkin ja tilanteeseen/paikkaan sopivat
Pukeudun miten haluan. Varmasti monenkin mielestä näyttäisin paremmalta jos pukeutuisin naisellisesti, mutta se ei tunnu minulle omalta. Minua ei ihan kauheasti kiinnosta muoti vaan menen mukavuus edellä: suosin isoja yläosia sekä rentoja alaosia/paljon parjattuja trikoita. Katson kuitenkin, että vaatteet ovat siistit ja sopivat keskenään yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä välitän joo, että en liikalihavana pukeudu tykoistuviin tai stretch-kankaisiin yläosiin. Ja varmistan, että paita peittää vatsan kokonaan. Muuten sitten pukeudun miten haluan.
Sama täällä. En kehtaa pitää paljastavia vaatteita.
Pukeutumisella on jonkun verran merkitystä. Mutta ei pidä liioitella. Voi tehdä niin kuin haluaa.
Välitän kyllä, mutta en silti anna toisten mielipiteiden vaikuttaa millään lailla pukeutumiseeni. En myöskään arvostele muiden vaate valintoja.
Itse en ole salonkikelpoinen, koska minulla on niin erilainen vaate maku.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun miten haluan
Pukeudun tilanteiden mukaan. En tykkäisi pitää esim. opiskelijoille luentoa livenä risaisissa verkkareissa, joilla viihdyn sitten taas kotona.
Vastaus otsikkoon: en