Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne uudesta "mamikulttuurista"?

Mamin pieni soijapoika
07.06.2022 |

mikä ihmeen mami?
- tytötkin voi nykyään olla lihaksikkaita. mamikulttuurissa parisuhteen naisosapuolella on enemmän voimaa kuin miehellä.

kiinnostavaa. liittyykö kuvioon jotain muita erityispiirteitä?
- kyllä. mami ottaa soijapojastaan täyden rahallisen ja seksuaalisen vallan. mamia vastaan ei niskotella.

hyvä homma! näin patriarkaattia murennetaan! elätkö sinä mami-soijapoika-suhteessa
- en vielä, mutta siihen ollaan siirtymässä. ostin tyttöystävälle kunniajäsenyyden foreverille ja liudan erilaisia lisäaineita fitnesstukulta. hänen hauiksensa koko alkaa jo olla ihan kiitettävä.

fantastista! mites tuo seksuaalinen puoli?
- mamikulttuurissa naisten hallitsemat haaremit ovat todellisuutta. miehet usein raudoittavat munansa ja seksuaalisesti elävät hyvin askeettisesti. me kiihotutaan mamien lihaksista ja viikon kohokohta saattaakin olla kun saa vähän kokeilla mamin ojentajaa ja tyydyttää mami kielellä. itse olen ollut vuoden selibaatissa ja ostanut mamilleni liudan klitoriksenkiihottimia ja dildoja. hän saa panna muita miehiä miten lystää.

miten minä voin liittyä mamiskeneen?
- lopeta samantien lihastesi harjoittaminen, simppaa lihaksikasta muijaa onlyfansissa tai oikeassa elämässä. älä missään nimessä ota testosteronia, kuluta runsaasti soijaa ja nautaa. luovuta aktiivisesti verta, niin rautatasot putoaa. tervetuloa joukkoomme!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako samaa soopaa Suomen kielellä selvennettynä.

Vierailija
2/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä kehityshäiriöistä sontaa kirjoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityshäiriöistä?

Haluaisin vain dominoivan mamin, joka tunkee mut väkisin häkkiin kuin koiran.

Vierailija
4/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamin soijapoika :3 kirjoitti:

Kehityshäiriöistä?

Haluaisin vain dominoivan mamin, joka tunkee mut väkisin häkkiin kuin koiran.

Olisit sanonut sen selvemmin, etkä jauhanut tommosta p.sk.a.

Vierailija
5/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupervo haluaa tulla naisen alistamaksi. (Suomennos omilla vapauksilla)

Vierailija
6/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 6kk avioliiton jälkeen muija alkoi määräämään kaikessa. Jotain aivan tyhmissäkin asioissa. Kuuntelin pariviikkoa. Eräänä iltana kun tulin töistä kotiin ja puolituntia märinän kuuntelun jälkeen lähdin ovesta ulos. Ja tulin 4 päivän päästä takaisin. Kyllä muija oli hiljaa vähän aikaa. Illalla keitteli kahvit ja tarjosi pullaa. Sängyssä nosti yöasun helmat ylös ja pyysi panemaan.

Vierailija
7/9 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 6kk avioliiton jälkeen muija alkoi määräämään kaikessa. Jotain aivan tyhmissäkin asioissa. Kuuntelin pariviikkoa. Eräänä iltana kun tulin töistä kotiin ja puolituntia märinän kuuntelun jälkeen lähdin ovesta ulos. Ja tulin 4 päivän päästä takaisin. Kyllä muija oli hiljaa vähän aikaa. Illalla keitteli kahvit ja tarjosi pullaa. Sängyssä nosti yöasun helmat ylös ja pyysi panemaan.

Oikea tapa toimia tämmöisessä tilanteessa.

Vierailija
8/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>vie salilla käyvä tyttö kämpille aikomuksenasi panna :3

>ota urheasti strap-onia perseeseen 20 min, kunnes mamille riittää.

>nuole mamille 8 orgasmia samalla itkien

>Työnny mamiin kolmesti ja laukea sisälle

>Mami lyö avokämmenellä kasvoihin ja pakottaa pussaamaan hauiksiaan kolme kertaa

Vierailija
9/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan testosteronivajeisten miehenpuolikkaiden (tai pikemminkin kuudesosien) touhut ne menee päivä päivältä naurettavammaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi