Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän perheen teinille kesäreissu kotimaassa

Vierailija
07.06.2022 |

Missä te köyhät reissaatte teinienne kanssa? Bensa ja kaikki on kallista. Oletteko vain kotona tai mökillä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä on realistinen budjetti?

Alle 500.

Vierailija
22/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain turhaa tavaraa nurkissa? Vaihtoringeissä, torissa tmv voi koittaa päästä niistä eroon ja ansaita edes vähän rahaa siten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä on realistinen budjetti?

Alle 500.

Päiväristeily Tallinnaan? Riippuen toki missä päin Suomea asutte, kun tuo polttoaine on tuskaisen kallista nyt.

Vierailija
24/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti köyhien vanhemmatkin on jo köyhiä ja ei niilläkään ole mökkiä. Ei meilläkään suvussa ole mitään mökkejä. Tosin itse en ihan köyhin ole, mutta mihinkään mökkiin ei ole varaa.

Vierailija
25/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jotain turhaa tavaraa nurkissa? Vaihtoringeissä, torissa tmv voi koittaa päästä niistä eroon ja ansaita edes vähän rahaa siten.

Koko ajan yritän myydä turhaa tavaraa netissä.

Vierailija
26/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyn Tallinnaan päiväksi saa parilla kympillä jos onnpassit jo

Vierailija
27/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin lähdette reissuun?

Vierailija
28/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lähikaupunkien majoitukset

Vaikka jostellihuoneet

Vierailija
29/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyn Tallinnaan päiväksi saa parilla kympillä jos onnpassit jo

Ei ole passeja ja Helsinkiin on useampi sata kilometriä.

Vierailija
31/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tuettu loma sieltä jostain separisäätiöstä?

Vierailija
32/32 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi olla jo myöhäistä tätä kesää ajatellen mutta muita lomia tai joulua varten:

Tehkää suursiivous kodin kaapeissa, niin vaatteissa, leluissa, tavaroissa, astioissa yms.

Laittakaa myyntiin toriin ja fbn erilaisille kirppiksille, lisäksi voitte itse mennä myymään kirppiksille. Näin saatte itsellenne turhat tavarat pois ja tienaatte hieman rahaa tulevaa varten.

Itse aloitin turhien tavaroiden poiston viitisen vuotta sitten (mikä oli hyvä koska muutin kuukausi sitten niin turhia tavaroita ei ollut) ja olen tienannut noin 5.000 euroa (mulla oli myös arvokasta tavaraa myynnissä). Annoin paljon tavaraa pois ilmaiseksi roskalavojen ja torin lahjoitetaan osiossa, eli en vain myynyt.

Tein saman tuttavalleni, tosin siivosin vain ison vaatehuoneen, myin tavarat pois ja tienasin heille noin 700€ pelkästään sen vaatehuoneen tavaroilla. Tuttavani on vähävarainen ja oli todella iloinen kun sai tavaroistaan tuon summan. Hän itse olisi lahjoittanut tai vienyt kaatopaikalle koska on ylikuormittunut eikä energiaa ole ylimääräistä. Hän on myös sellaisessa työssä ettei voinut työnsä ohella tehdä kauppoja sekä asuu hieman syrjässä. Mä asuin ison kaupungin keskustassa ja tein etätöitä, joten pystyin joustavasti sopimaan noudosta ja luokseni oli helppo tulla. Postitin myös paljon tavaraa ja postituspiste oli naapurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi