Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tykkää jahdata. Ei jaksaisi ikuista kissa hiiri leikkiä, neuvoa?

Vierailija
06.06.2022 |

Heti jos osoitan mielenkiintoa takaisin.. niin vetäytyy. En jaksaisi ikuista kissa hiiri leikkiä. Jos olen miehen perään ja osoitan mielenkiintoa oma aloitteisesti - hän vetäytyy.. kun en anna niin hän tulee takaisin. Neuvoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luultavasti peilaa naisen käytöstä.

Vierailija
22/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monet naiset jäävät katselemaan tällaista kylmää-kuumaa -valtapeliä liian kauan. Se syö lopulta itsetuntoa, eikä kyllä yleensä johda mihinkään kestävään ihmissuhteeseen, jos sellaista haluat.

Itsekin nuorempana noita miehiä kohtasin, mutta yleensä suhde sitten päättyikin siihen miehen  etääntymisjaksoon, jonka seurauksena minä lähdin kävelemään lopullisesti. Mies sitten jälkeenpäin oli ihmeissään, että mites tässä näin kävi kun oli tottunut siihen, että voi naisia roikuttaa löysässä hirressä vaikka kuinka kauan. Toisaalta epäilen, että salaa mielessään kunnioittivat minua kun uskalsin ottaa lopullisen askeleen ja erota.

Kun sitten 36-vuotiaana kohtasin nykyisen mieheni, mitään valtapelejä ei pelattu ollenkaan, vaan selvät sävelet oli alusta lähtien.

Epäilen, että noista pelailijoista harvoin on kestävään suhteeseen tai sitten se on sellainen, jossa nainen saa tottua koko ajan elämään epävarmuudessa ja menettämisen pelossa. Valta-asetelma keikahtaa jo alussa väärään asentoon, eikä siitä korjaannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä kissa hiiri leikkiä... nytkö se jatkuu täällä palstallakin... Missä nimimerkki 'Kissa' ja missä 'Hiiri'... paras olis jos olisi... tiedättekö että 'kissa' tarkoittaa ruotsiksi 'pissata'... pissaan kohta idiootin päälle...

Onko tämä jonkunlainen etäsuhde jossa luetaan tota kissa-hiiri-leikkiä toisen aivoista etänä vai mitä kummaa...

Eikö pitäisi tavata oikeassa elämässä? On jo sanottu että tule käymään... osta sapuskat ja juomat mitä itse haluat (kelpaa toisellekin) sillä täällä jääkaappi ihan tyhjä... myös kahvi jos tarttet jotain hienompaa... jotkut juo vain jotain halpaa murua...

On sanottu että sun takia ei mitään ruveta siivoamaan ja kadulta tulee hirveästi katupölyä... tulkoot ja olkoot siivoamatta... Jos rupeis siivoamaan ja kohentamaan kotia, itseään ja vaatetusta niin se tarkoittaisi että alkaa olla jotain odotuksia ja toisen takia tekee sitä sun tätä, MUTTA TÄTÄ EI TULE TAPAHTUMAAN... KAIKKI NÄIN KAMALA SAA LUVAN KELVATA! Ton muun voi tehdä sitten kun voimat vievä kissa-hiiri-leikki on jotenkin päättynyt tai edes muuttanut luonnettaan... 

Vierailija
24/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae haulla ketju "olen naimisissa pellen kanssa".

Vierailija
25/25 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollaisessa miehessä roikkuminen. Ei hän ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Jos olisi, hän vaan innostuisi lisää siitä kun sinä osoitat kiinnostusta takaisin.