Mies tykkää jahdata. Ei jaksaisi ikuista kissa hiiri leikkiä, neuvoa?
Heti jos osoitan mielenkiintoa takaisin.. niin vetäytyy. En jaksaisi ikuista kissa hiiri leikkiä. Jos olen miehen perään ja osoitan mielenkiintoa oma aloitteisesti - hän vetäytyy.. kun en anna niin hän tulee takaisin. Neuvoa?
Kommentit (25)
Ja en tarkoita mitenkään erityisesti perään vaan lähinnä perään sanalla antavani itse huomiota. Hän vetäytyy.
Ap
Mies tykkää jahdata. Mitä tehdä? Anna jahdata mutta onhan se rasittavaaa jos tunteet tulee peliin itsellesi..
Jos ei mies ole aktiivinen, ei ole kiinnostunut tai tosissaan, tai epäkypsä nulikka. On muita naisia tai nainen? Kiusaavan kanssa ei jaksa leikkiä tuollaista.
Hyvä nosto. Ajankohtainen aihe näin kesällä ja lomien aikaan.
Kuinkaha moni nainen onkaan joutunut tähän limboon?
🙋
Tuo mies ei lopeta jahtaamista koskaan. Hänellä on sellainen kiintymyssuhdemalli. Jahtaa yleensä useaa naista samanaikaisesti. Ei pysty vakiintumaan.
Hän testailee omaa viehätysvoimaansa ja pelaa valtapeliä. Irrottaudu hänestä.
Olen huomannut, että sellainen toimii, että lähestyt häntä innokkaasti ja puhelet vuolaasti puuta heinää. Hyvin toimii myös se, että kaivelet taskuasi niin, etttä sieltä putoaa lattialle käytettyjä hammastikkuja ja nenäliinoja. Jätä meikkaamatta. Miehen mielenkiinto kuolee hetkessä tällaisiin pieniin kiusallisiin asioihin, lumous katoaa.
Jätä se ja etsi joku, joka ottaa sinut vakavissaan. Nuo pelailijat ei koskaan lopeta, parempi jättää heidät pelailemaan niin kanssa, jotka haluaa itsekin pelaille. Tiedän että se on vaikeaa, jos pidät miehestä paljon, mutta järjellä ajatellen tiedät myös ettei tuosta koskaan tule mitään kestävää.
Lopeta suhde. Anna jälkeenjääneen miehen leikkiä muiden jälkeenjääneiden kanssa
Ei tuo ole mikään "tykkään jahdata" mies, vaan jollain tavalla mt-ongelmainen.
Olen kokenut lukemattomia kertoja, että tuollaiset pelailijat lähestyvät esim. työpaikalla ja he eivät KOSKAAN tee mitään aloitetta. Kunhan pelailevat vaan ja testaavat omaa viehätysvoimaansa, haluavat pitää koukussa. Aika menee täydellisen hukkaan heitä miettiessä, joten parempi vain irrottautua heti.
Kissasta mallia... tiedät miten toimia.
Jos et saa tapettua, niin siirry seuraavalle hiirenkololle.
Blokkaa se ja mene eteenpäin.