Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masennukseni kanssa kuin saattohoitopotilas

Vierailija
06.06.2022 |

Valoa ei vain näy, vaikka apua otan vastaan ja parhaani yritän

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri saattohoitanut 42-vuotiaan siskoni, joka kuoli aivokasvaimeen. Hän olisi antanut mitä tahansa, että olisi saanut elää edes vähän pidempään.

Olisitpa sinä itsesäälipaska kuollut hänen sijaansa.

No tätähän ap toivoo itsekin? Oletpa epäkypsä.

Vierailija
22/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri saattohoitanut 42-vuotiaan siskoni, joka kuoli aivokasvaimeen. Hän olisi antanut mitä tahansa, että olisi saanut elää edes vähän pidempään.

Olisitpa sinä itsesäälipaska kuollut hänen sijaansa.

Masennus on sairaus siinä missä syöpäkin, voi johtaa myös kuolemaan. Otan osaa, mutta olet sivistymätön.

Masennus ei ole sairaus. Masennus on mielenterveyden häiriö.

Samalla tavalla sairaudet ovat elimistön häiriö. Sairaudet ovat häiriö toiminnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas muuten julmaa kommentointia

Vierailija
24/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että rukoilen sinun puolestasi? Jeesuksen nimessä.

Minkä takia et rukoile vaan kyselet? Haetko jotain bonuspisteitä rukoilullasi vai onko suuressa kirjassa teitä näin opastettu toimimaan? Et kai käy ukrainalaisia läpi ja niiltä kysele...

Ihmisen tehtävä ei ole tuomita, se on Jumalan tehtävä.

Jos ihminen on ateisti, niin hänen puolestaan rukoileminen ei ole ollenkaan niinkään itsestäänselvyys.

Vierailija
25/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisille tapauksille pitäisi tarjota eutanasiaa.

Olen joskus miettinyt, miksi näin ei ole. Jos olisin itse lemmikkieläin, mut olisi kohtuuttoman kärsimyksen vuoksi lopetettu ajat sitten. Eläimillä sääntönä pidetään yleisesti "kun huonoja päiviä, tuskaa ja kipua on enemmän kuin hyviä". Omalla kohdallani tämä on ollut todellisuutta jo 20 vuotta, mutta vielä pitäisi jaksaa ties kuinka monta vuosikymmentä.

Vierailija
26/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan huomionkipee...

Vierailija
27/27 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myöntää, että "omalla tavalla" ja "minä itse parhaiten tiedän" ei toimi. Olisit itse itsesi jo parantanut, jos siihen kykenisit. Eli alat todellakin tehdä, niin kuin sulle sanotaan. Jos sanotaan, että alat alkuun käymään suihkussa joka ilta niin sitten kanssa alat käymään.

Turha lyönti kuluneella fraasilla.

Jos itse tietää parhaiten, että tietty hoito toimii mutta sitä ei saa, on mahdotonta upota yksinkertaistukseesi. Jos tarvitsee toisia ihmisiä millään tavalla, mutta toisin kuin nämä toiset ihmiset tarpeen määrittelevät, on osalle helppo tikkataulu kuten sinä nätisti näytät esimerkkiä.

Mä tiesin että mulla toimii tietyt lääkkeet. Paranin kun sain niitä tarpeeksi. Toki tässä meni vuosikausia, koska hoitotahon mielestä olin toivoton tapaus enkä saanut lääkkeitä edes kokeiltavaksi kuin yli kymmenen vuoden päästä sairastumisesta.

Tarvitsin myös erilaisia dokumentteja esim. eläkehakemukseen. Sori että tiesin tarvitsevani tukia, joihin tilanteessani olin oikeutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä