Juhannus yksin
Olen kolmekymppinen nainen ja nyt olisi tiedossa yksinäinen juhannus kaupungissa. Tahdon juhlia jotenkin, mutta onko noloa mennä juhannustapahtumiin ihan yksin? Tuleeko siellä täysin ulkopuolinen olo?
Kommentit (36)
mitä ne semmoiset juhannustapahtumat ovat?
Jää kotiin ja tuu tänne vauvapalstalle mun seuraksi. Ollaan yhdessä yksinäisiä luusereita.
Yksinäinen juhannus täälläkin tiedossa. Mies ja Tampere. Tsemppiä sinulle ap, se menee äkkiä ohitse vaikka vähän sylettääkin.
Siitä vaan Tinderiin viestiä et etsit juhannusseuraa. Varmasti löytyy joku mies jos et ole liian nirso
Pitäisi meidän yksinäisten palstalaisten kohdata toisemme, ja pitää kunnon juhannuskekkerit jossain kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi meidän yksinäisten palstalaisten kohdata toisemme, ja pitää kunnon juhannuskekkerit jossain kaupungissa.
Joo, hyvä idea🙂
Kyllä. Ihan hirveän noloa. Kaikki varmasti nauravat sinulle ja osoittelevat, että "katsokaapa nyt tuotakin, tuli ihan yksin juhannusjuhliin". Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
AV-palstalainen pelkää jo omaa varjoaan, joten ihmiskohtaamiset on parempi unohtaa saman tien.
Riittävän kovassa kännissä mikään ei ole noloa.
Vierailija kirjoitti:
Jää kotiin ja tuu tänne vauvapalstalle mun seuraksi. Ollaan yhdessä yksinäisiä luusereita.
Mä tuun kans!!!
Arvataanko jo, kuinka monta "mies pilasi juhannuksen"-aloitusta?
Olen ollut lähes aina yksin juhannuksena. Ei mitään siinä. Pahinta on mielestäni uusi vuosi yksin.
Mene risteilylle merellä viihtyy ilman juttuseuraakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihan hirveän noloa. Kaikki varmasti nauravat sinulle ja osoittelevat, että "katsokaapa nyt tuotakin, tuli ihan yksin juhannusjuhliin". Eikö niin?
Ehei. Eivät välitä yksinäisestä "juhlijasta" tuon taivaallista. Siellä sitten olet juhlissa, yksin. Useimmat viihtyisivät muualla paremmin.
Juhannus on junttien juhla. Mitä vähemmän vietätte sitä, sen parempi.
Yksin mäkin sen vietän, ei mahda mitään. Pitää varmaan ostaa vinkkutonkka seuraksi.
Miksi et lähtisi festareille jos et halua olla yksin? Mitä näitä nyt on... Himos, Kalajoki, Nummirock ainakin juhannuksena. Et varmasti joudu olla yksin, siellä on kaikki niin iloisissa tunnelmissa.
Ps. Mä lähdin yhtenä juhannuksena yli 10 vuotta sitten yksin festareille ja löysin sieltä aviomiehen :D
Ketä kiinnostaa? Turha juhla muutenkin. Ainoastaan Suomijuntit viettävät sitä.
Olen juhannuksen yksin mökilläni. Ihan parasta!
Tulee