Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiminta ennen parisuhteen varmistumista

Vierailija
06.06.2022 |

Tilanne on seuraavanlainen: olen tapaillut erästä miestä ja haluaisin seurustelusuhteen hänen kanssaan. Hän ei kuitenkaan tähän mennessä ole pystynyt sanomaan haluaako seurustella vai ei. Hän on ollut yksin pitkään ja ymmärrän toki että muutos pelottaa.
Tällä välin kuitenkin saan treffipyyntöjä joihin en haluaisi suostua kun "odotan " tätä ko. miestä. Miten itse toimisitte tilanteessa? Olen yhden miehen nainen enkä haluaisi liehua muiden kanssa mutta miten pitkään kannattaa odottaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tapailleet? Kuinka usein?

Vierailija
2/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kysyt, jatketaanko yhdessä vai erikseen.

Vierailija
4/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies sinua voi loputtomasti odotuttaa. Kauanko olette tapailleet? Jos kyse on viikoista tai max parista kolmesta kuukaudesta, niin anna aikaa. Jos ollaan jo reilusti yli puoli vuotta niin sitten voit kyllä sanoa, että et halua tulla roikotetuksi ja jos sä et kelpaa suhteeseen, niin lähdet onkimaan muille vesille. Jos mies edelleen vatvoo eikä tässä tee päätöstä, niin lähde. Jotkut ei tajua mitä on saamassa ennen kuin menettävät sen ja osa vaan ei ole oikeasti kiinnostuneita/valmiita sitoutumaan eikä se odottamalla parane tuollaisten kanssa, jotka lähtökohtaisesti eivät tiedä mitä haluavat.

Vierailija
5/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi kuukausikaupalla, varsinkaan jos mies ei ilmaise mitään lämpenemisen merkkejä. Kaikki oikeastaan riippuu siitä, mitä mies sanoo ja tekee. Jos hän sanoo, että haluaa olla sinun kanssasi mutta tarvitsee vähän tavallista enemmän aikaa, ja osoittaa kiinnostusta ja välittämistä, niin sittenhän kannattaa odottaa. Jos hän vain hokee, että ei ole valmis, eikä varäytä eväänsä sinun suuntaasi, niin hän ei ole valmis pitkään aikaan.

Vierailija
6/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys kuinka kauan olet kokenut joutuneesi odottamaan. Hyvää kannattaa odottaa mutta itse miehenä olen kyllä joutunut tilanteeseen, jossa odotin vain huomatakseni, että toinen ei sitten kuitenkaan halunnut olla kanssani muuta kuin kaveri. - Ja kai minusta "odotteluni aikanani" hehkui" jokin magneetti kun sillä aikaa kun "odotin" niin useampi -ei nyt erityisen moni- mutta useampi kuin yksi nainen ilmaisi kiinnostuksensa minua kohtaan. 

Osa kyllä ihan melko veittomasti kysyen vain luokseen kahville tai syömään (syömään pyytäneen tiesin ja jollain tavoin tunnenkin useamman vuoden takaa) tai leffaan (jonka pyynnön esittäneen olin kerran aiemmin tavannut, kun hän sattui samaan lounas pöytään muutamaa päivää aiemmin). 

Nämä pyynnöt  tuntuivat paljolta kun on ollut vuosia, jolloin yksikään nainen ei ole ilmaissut isommin kiinnostustaan minua kohtaan. - Nyt ne tuntuivat melkein kiusanteolta; vallankin kun tiedän tosien näistä pyytäneistä tietävän erinomaisen hyvin tuon naisen jonka päätöstä odotin -lopulta turhaan.

Ja lähes samalla sekunnilla tai no meni siihen muutama päivä sen jälkeen kun hän oli kuullut , että ihastukseni ja tapailukumppanini haluaisikin olla vain kaverin kanssani tajusin, ettei minusta, eikä näistä minulle aloitteen tehneistä naisista taida olla myöskään minulle kuin korkeintaan kavereiksi.  

Vierailija
7/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahtasin miestä kuukausia kunnes hän lämpeni jonkin verran. Nyt ollaan tilanteessa jossa haluaisin jotain ratkaisua haluamatta painostaa. Hän pitää minusta kyllä, mutta rakastaako.... pitää selvittää

Ap

Vierailija
8/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan. En jaksa pelailla mitään parisuhdepelejä, ja jos itse haluan vakavampaa suhdetta tai seurustelua, saan kyllä suuni auki ja kysyn mitä mies ajattelee. Jos hän ei halua sitoutua, vedän siitä omat johtopäätökseni. 

Vierailija
9/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahtasin miestä kuukausia kunnes hän lämpeni jonkin verran. Nyt ollaan tilanteessa jossa haluaisin jotain ratkaisua haluamatta painostaa. Hän pitää minusta kyllä, mutta rakastaako.... pitää selvittää

Ap

Jahtasit? Lämpeni jonkin verran? Kuulostaa epätoivoiselta touhulta. Voihan olla, että mies ihastui kunnolla, mutta voi olla, että hänestä kanssasi on vain kiva olla kun ei ole muutakaan. Yleensä ketään ei kyllä kannata jahdata.

Vierailija
10/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huonolta kuulostaa. Naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä. Luulen, että olette tilanteessa, jossa mies ottaa vastaan tarjotun seksin niin kauan kunnes törmää johonkin häntä oikeasti kiinnostavaan naiseen.

Vierailija
11/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa siltä, että nyt on sun vaan aika heittää pallo miehelle ja katsoa mitä tapahtuu. Enempää et voi tehdä. Sinuna sanoisin suoraan, että jos mies ei ole varma tunteistaan tai parisuhteesta, niin sitten et voi jäädä ihmettelemään ja odottelemaan ja toivotat hyvää jatkoa. Joko mies tekee päätöksen tai sinä teet sen hänen puolestaan. Tuo sattuu sinuun, mutta vielä enemmän sattuu jos uskottelet itsellesi että mies on ehkä kiinnostunut ja jonain päivänä hän toteaa että ei halua sinulta mitään. Se voi sitten tulla yllätyksenä ja juuri kun sitä vähiten odotat. Vähän myös epäilen, syntyykö rakkaus kuukausien jahdin jälkeen jos mies ei vieläkään ole parisuhteeseen valmis, saatat peilata omien tunteidesi kautta ja tilanne näyttää sinusta lupaavammalta kuin se on. En toki voi tietää, mutta siltä se kuulostaa.

Vierailija
12/12 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huonolta kuulostaa. Naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä. Luulen, että olette tilanteessa, jossa mies ottaa vastaan tarjotun seksin niin kauan kunnes törmää johonkin häntä oikeasti kiinnostavaan naiseen.

Jahdata antaa luo hieman epätoivoisen kuvan mutta se on tasa-arvoa, että ainakin osa naisistakin on valmiita ja halukkaita olemaan itse aloitteellisia ja tekemään ensimmäisen aloitteen. - Kun edelleen kohtaa hämmentäviä kirjoituksia, joissa kirjoittaja antaa ymmärtää, että sen olisi aina oltava mies, jonka tulisi tehdä ainakin se ensimmäinen aloite.

Mutta ei tietenkään kenenkään ole pakko tehdä ensimmäistäkään aloitetta jollei itse halua. Ja kun Suomessa nainen tai mies tekee aloitteen, niin siihen voi kumpi vain vastata, joko myönteisesti tai kielteisesti. - Ja jos vastaus on torjuva (kielteinen), niin eihän se mukavalta kokemukseni mukaan tunnu mutta ei kumpainenkaan tällöin sen kummemmin kasvojaan menetä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan