Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa nähdä vain harvoin

Hämillään
06.06.2022 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä miestä ja tapailu lähti hänen kiinnostuksestaan monta kohtaan. Hänellä on puolisen vuotta erosta aikaa. Alussa hän vaikutti todella ihastuneelta, viestitteli lähes kokoajan ja puhui tunteistaan minua kohtaan paljon. Tunsimme toisemme jo aiemmin, joten tiedän hänestä jo ennestään paljon. Suostuin tapaamiseen muutama kk sitten, koska tiedän, että hänen olevan ns. luotettava ja kovin kilttikin luonteeltaan.
Hän on minusta kiinnostunut, mutta hänelle riittää, että tapaamme harvoin. En usko, että viristyksiä muualle on. Mitä enemmän aikaa kuluu, hän jollain tasolla etääntyy ja yhteisiä suunnitelmia ei juurikaan tehdä. Olen maininnut monesti, että voidaan olla esimerkiksi vain kavereita, jos hänelle ero painaa vielä taustalla. Tätä hän ei kuitenkaan halua.
Hän halusi esitellä minut kuitenkin lapsilleen pari viikkoa sitten, mutta toisaalta emme tiedä toistemme arjesta paljoakaan. Keskusteltu on aiheesta monestikin, mutta lopullista vastausta en oikein saa. Hän haluaa pitää minut elämässään, omalla tavallaan, mutta jotenkin tilanne mietityttää itseäni, koska lopulta hän ei päästä minua lähelleen vaan pitää tietynlaisen etäisyyden.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on puolisen vuotta erosta aikaa. Lopetin lukemisen tähän.

Vierailija
2/3 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt hyvät ihmiset lapset kaukana tuosta tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on niin uusi tilanne. Miehen erosta puoli vuotta ja te olette tapailleet jo joitakin kuukausia??? Liian aikaista sanoa mitään, mutta vaikuttaa siltä että ainakin mies on vähän niinkuin hämillään, että mitäs nyt. Toivottavasti kumpikaan teistä ei kiirehdi, teistä joko tulee pari myöhemmin tai sitten ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän