Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kertoo nykyisestään minulle?

Vierailija
06.06.2022 |

Olin joitakin vuosia sitten suhteessa miehen kanssa, joka petti. Hänellä oli toinenkin nainen, joka piti itseään ykkösnaisena, vaikka oli tullut kuvioihin minua myöhemmin.

Laitoin suhteen poikki, koska en hyväksynyt pettämistä, joka ei ollut mikään yhden illan haksahdus. Tämä toinen nainen jatkoi miehen kanssa, minusta informoituna ja tietäen tulleensa petetyksi.

Nyt sitten mies on viestitellyt minulle ja ihmettelinkin, miksi hakeutuu yhteyksiin, mutta näytin vihreää valoa ihan uteliaisuuksissani. Ajattelin, että olisi ihan kiva kevyesti tavata/tapailla nyt kesällä. Mitään suhdetta en halua hänen kanssaan.

Kävi ilmi, että tuo nainen on kuolemassa vaikeaan sairauteen, joka etenee nopeasti. Mies siis hakee minusta lohtua tilanteeseen, mahdollisesti jopa yrittää alustaa tulevaa suhdetta. Minä en lohduttajaksi ja tsemppariksi ala, eikä minulle kelpaa suhteeseen mies, joka on jo kerran osoittanut, ettei minun hyvinvointini ole hänelle kovin tärkeää. Mutta miksi mies kertoi minulle, että tuo toinen nainen tekee kuolemaa? Ja miksi hän kertoi myös, että tuo nainen pyytänyt mieheltä, ettei tämä alkaisi suhteeseen minun kanssani naisen kuolemankaan jälkeen? Mitä hän yrittää tällaisilla tiedoilla saavuttaa?

Anteeksi jos aloitus tai otsikko ovat jotenkin sekavat. Olen jotenkin tolaltani, koska suhde oli aikoinaan minulle merkittävä enkä olisi halunnut että sen viimeinen kaiku on tällainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miettiminen ja laita ukon numero estoon.

Vierailija
2/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itsekeskeinen ja kaipaa sympatiaa ja lohtua. Sinun kanssasi asialla ei sinänsä liene tekemistä. Sinä nyt satut olemaan saatavilla tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta miettiminen ja laita ukon numero estoon.

Miehen numero oli estossa pitkään, mutta viestithän tallentuu silti estettyjen kansioon. Satuin nyt keväällä katsomaan sitä ja tajusin, että hän on tavoitellut minua kaiken aikaa ja haluaa selvittää asiat, jotka jäivät aikoinaan selvittämättä. Menin lankaan ja vastasin hänelle.

ap

Vierailija
4/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on itsekeskeinen ja kaipaa sympatiaa ja lohtua. Sinun kanssasi asialla ei sinänsä liene tekemistä. Sinä nyt satut olemaan saatavilla tarvittaessa.

Pitää paikkansa, mutta lohdun saaminen jäi tuohon kertomiskertaan, koska tuon tiedon jälkeen en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, ikinä. Ehkä se oli tarkoituskin, tai sitten hän laski väärin.

ap

Vierailija
5/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ap olette?

Vierailija
6/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa aina varmistella, että on joku varalla. Älä suostu käyttöesineeksi jota hän voi käyttää halutessaan.

Vierailija
7/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ap olette?

Mies on jo yli viidenkymmenen, minä hieman nuorempi. Miksi?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi