Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuin puolisoa kauniiksi ja seksikkääksi, hän ei pitänyt siitä

Vierailija
06.06.2022 |

Yhdessä oltu 20 vuotta. Meillä oli todella mukava aamu puolison kanssa. Hän on ikäisekseen kaunis ja hyvässä kunnossa. Tyytyväinen myös itseensä. Mukavan aamun lomassa pyörittelin päätä ja ajattelin itsekseen miten ihana, kaunis ja seksikäs puoliso minulla on. Aloin flirttailemaan hänen kanssaan. Halusin että hän huomaa miten katselen häntä ja kyllä hän huomasi. Totesikin huvittuneena että flirttailet minulle. Jatkoin flirttailua laittamalla hänelle viestin että miten ihana, mukava, kaunis ja seksikäs hän on. Laitoin useammankin kehu viestin. No siinä oli hänellä päivän aikana muuta ohjelmaa niin hän ei noteerannut viestejäni tai kehujani mitenkään.

Nyt muutama päivä myöhemmin hän totesi että ei pidä siitä että kehun häntä seksikkääksi. Siis mitä? En saa kehua puolisoani seksikkääksi. Hän ei pidä siitä että ketään "ylistetään" tai "jumaloidaan".

Meni yli ymmärryksen.Täytyy jättää noteeraamatta tästä lähin. Ai niin, hän on tosi onnellinen yhdessä. Todella hyvää seksiäkin on kunhan mennään hänen ehdoillaan ja aikataulullaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä naisen logiikkaa mitä en voi ymmärtää. Halutaan että huomioidaan ja kehutaan, mutta sekin saattaa mennä pieleen. Olipa niin tai näin, aina se on väärinpäin. Miellyttää ei voi!

Vierailija
2/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin vaimolleni lahjan. En tiennyt mitä ostaa joten kysyin tietäisikö tyttäremme mistä hän saattaisi pitää. Tytär tiesi ja ostimme hänelle yhdessä lahjan. Lahjan annettuani (korun) se ei ollut hänen mieleensä vaikka hän oli tyttärelle aina sanonut että haluaisi sellaisen. Hän sanoi sen ääneen tyttäremme nähden.

Olisittepa nähneet ilmeen kun kerroin että lahjan päätti hänen tyttärensä. Kaikki pahoitti mielensä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos mieheni joskus sanoisi kauniiksi ja seksikääksi. Ap:lla on outo vaimo.

Vierailija
4/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa omakin mies kehuisi. Sanoin, että pikkujouluissa hänen kaverinsa katsoi silmiin ja sanoi että olen kaunis. Mies totesi siihen "No niinhän sinä oletkin". Olisin kuullut sen ensin mieluummin häneltä enkä ventovieraalta ukolta. Oli nimittäin ensimmäinen kerta kun kuulin sen lauseen yhtään keltään.

Vierailija
5/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa omakin mies kehuisi. Sanoin, että pikkujouluissa hänen kaverinsa katsoi silmiin ja sanoi että olen kaunis. Mies totesi siihen "No niinhän sinä oletkin". Olisin kuullut sen ensin mieluummin häneltä enkä ventovieraalta ukolta. Oli nimittäin ensimmäinen kerta kun kuulin sen lauseen yhtään keltään.

Ja silti menit miehesi kanssa naimisiin?

Vierailija
6/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Siis toi koko tilanne. Ehkä vaimosi koki sen jotenkin myötähäpeälliseksi.

Vierailija
7/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa. Sitten itketään vauvapalstalla kun naiset ovat niin vaikeita 😅

Ps. 1/5

Vierailija
8/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Siis toi koko tilanne. Ehkä vaimosi koki sen jotenkin myötähäpeälliseksi.

No vähemmästäkin, joku hopeakettu täysvalkoisissa ollut vauhdissa :')

Vierailija
9/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kävi ehkä mielessä se aika, kun ei auttamatta ole enää "kaunis ja seksikäs".

Mitä sitten jää? Rakkaaksi tms. sanominen olisi ehkä ollut fiksumpaa.

Vierailija
10/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua kehuttaisiin seksikkaaksi, tulisi oma olo ainakin esineellistetyksi

Vierailija
11/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies haukkui ja solvasi mun ulkomuotoa aina säännöllisesti kun oli humalassa. Se oli rajun puoleista henkistä väkivaltaa, mutta tyypilliseen tapaan hän aina katui ja pyyteli anteeksi sanomisiaan.

Vajaa vuotta ennen meidän avioliiton päättymistä hän ryhtyi puhumaan kuinka haluaisi valokuvata minua, myös alastonkuvia. Hän on todella hyvä valokuvaaja ja kuvat oli aivan huikeita. Päädyttiin jakamaan niitä tietyssä ryhmässä ja niistä saatu palaute oli ylistävää. Ilmeisesti tässä kohtaa mies tajusi että olenkin muiden miesten mielestä houkutteleva, toisin kun hän oli ajatellut. Sen jälkeen alkoi kehuminen ja ylistäminen ja se oli ahdistavaa sekä vaivaannuttavaa. En kyennyt unohtamaan kaikkia niitä haukkumisia jotka häneltä olin saanut. Kehut tuntuivat valheellisilta enkä osannut ottaa niitä vastaan. Varmasti minulla oli ongelmia myös itsetunnon kanssa.

Ihanaa ap, että kehut vaimoa mutta ehkä hän ei jostain syystä pidä itseään seksikkäänä (en sano että syy on sinun, toiset vain kokevat vaikeana että heidän seksuaalinen puolensa nousee esiin)

Kannattaa ihan suoraan kysyä vaimolta millaiset huomionosoitukset olisivat hänelle mieluisia.

Vierailija
12/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, luet nyt vaan niitä vanhoja Reginoita etkä tule enää tänne vauvapalstalle, jooko.

Vierailija
13/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rakas "riitä"?

En minäkään välttämättä nauttisi erityisemmin, jos mies alkaisi pitkin päivää pommittamaan jollain olet seksikäs ja haluttava - tuuballa. Tulee lähinnä mieleen, että se istuu todennäköisesti tuijottamassa pokea ja panettaa, ei siinä kovin mairitteleva olo tule.

Vierailija
14/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vonkaamisena..........  kai.

Vierailija
15/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja kun lukee niin voisi sanoa että suurimman osan naisista ei kannattaisi alkaa parisuhteeseen miehen kanssa. He eivät ilmeisesti koskaan ole aidosti tutustuneet mies sukupuoleen. Seksuaalisuus on parisuhteen syntymisessä yksi tärkeimmistä elementeistä. En tiedä onko iso osa naisista vain ongelmissa oman seksuaalisuutensa kanssa.

yt Nainen 47v ja minua saa kutsua oma mies seksikkääksi. En voi kuvitella mitä olisi elää siitä loukkaantuen.

Vierailija
16/16 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli lehdessä juttua, kuinka mies oli kuristanut vaimonsa pölynimurin johdolla, koska vaimo oli antanut ymmärtää että antaa, muttei ymmärtänyt antaa vaan kiusasi miestään ja piti sitä selibaatissa vuosikausia. En tuomitse miehen tekoa vaan ymmärrän sen täysin. Liika on aina liikaa. Rajansa kaikella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme