Miten tutustua uusiin ihmisiin ulkomaalaisissa baareissa?
Oon Kreikassa vanhempien kanssa viikon lomalla ja tässä mietin baariin menemistä täällä. Saavuttiin tänne eilen iltapäivällä, joten oltii aika väsyneitä enkä sinä illalla jaksanu mennä minnekään.
Tänään tilanne on kuitenki ja haluisin mennä baariin/yökerhoon. Vaikka vanhemmat eivät ole hirveän vanhoja (37 ja 39), olen menossa yksin. Aikasemmin olen aina mennyt tutussa seurassa Suomessa enkä koko iltaa haluis täällä Kreikassa itsekseni viettää. Olen 18M ja melko hyvännäköinen omasta mielestäni.
Kiitos!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä kehitysvammainen? Vaikutat hitaalta.
En ole mutten ole ikinä käyny baarissa/yökerhossa ulkomailla
Vähän aikaa sitten sä väitit lähteväsi Portugaliin lomalle ja kysyit samat kysymykset. Silloin väitit, että olet alaikäisenä käynyt ulkomailla baareissa. Toisella kerralla sanoit, että olet lähdössä Espanjaan lomalle ja kysyit kuinka helppoa on iskeä paikallisia naisia baareista. Sä taidat olla ihan täys sekopää, enkä usko hetkeäkään, että olet ulkomailla.
Nuo ovat varmaankin sitten eri ihmisiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä kehitysvammainen? Vaikutat hitaalta.
En ole mutten ole ikinä käyny baarissa/yökerhossa ulkomailla
Vähän aikaa sitten sä väitit lähteväsi Portugaliin lomalle ja kysyit samat kysymykset. Silloin väitit, että olet alaikäisenä käynyt ulkomailla baareissa. Toisella kerralla sanoit, että olet lähdössä Espanjaan lomalle ja kysyit kuinka helppoa on iskeä paikallisia naisia baareista. Sä taidat olla ihan täys sekopää, enkä usko hetkeäkään, että olet ulkomailla.
Nuo ovat varmaankin sitten eri ihmisiä??
Ei ole. Sama, autistinen, kirjoitustyyli paljastaa satuilijan.