Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt yökerhossa/tanssiclubilla jossa on esitanssijat?

Vierailija
06.06.2022 |

...siis jotain naistanssijoita vähissävaatteissa tanssimassa häkeissä tai jossain korokkeilla yms. tunnelmaanostattamassa tai mitä nyt ikinä tekevätkään? Enkä sitten tarkoita nakkeklubia tai sellaista vaan tanssipaikkoja. Millainen kokemus oli ja missä olit?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jo valmiiksi koska en tiedä lukeeko tätä muuten kukaan...

Vierailija
2/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa klubilla. Ällöttävältä tuntui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ne naiset on niinkuin jotain sirkuseläimiä tai sellaisia, en ymmärrä homman pointtia...tai että miksi naisena itse menisin tuommoiseen

Vierailija
4/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa noita on paljon...tai siis oli

Vierailija
5/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, vuosia sitten, Espanjassa. Silloin oli ihan yleistä, että oli niitä tanssijoita korokkeilla. Enpä mä niistä mitään ajatellut.

Vierailija
6/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ne naiset on niinkuin jotain sirkuseläimiä tai sellaisia, en ymmärrä homman pointtia...tai että miksi naisena itse menisin tuommoiseen

Kaikkialla maailmassa ei ole Kela Goldia.

Vierailija
7/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla oli noita Suomessakin, Adlonissa, ja ulkomailla vielä yleisempää. Siellä tanssin itsekin vähissä vaatteissa eikä siinä mitään ihmeellistä ollut, tanssija olin ja esiinnyin muuallakin.

Vierailija
8/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger vai mikä siinä ymmärryksessä on vikana?

Vierailija
9/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Suomessakin yökerhoissa 90/2000-luvulla esitanssijoita.

Vierailija
10/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa käytiin 5v sitten, yksi nainen kerrallaan tanssi lavalla alusvaatteissa -> otti yläosan pois jne.

Turkkilaisia miehiä kuolaamassa plus minä+sisko+äiti. Miehet oli ällöttäviä, naiset nättejä.

Juttelin heidän kanssa baaritiskillä ja he olivat mukavia nuoria naisia, paljon suunitelmia tulevaisuudelle.

Oli hauskaa kyllä.

N30

Vierailija
11/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nähty muutamat. Euroopassa ja esim. Brasiliassa. Vieläkö tuota harrastetaan muailmalla? Omista reissaus/biletysajoista 10 vuotta jo. Niin ja neutraali kokemus oli, katoin vaan että "ok".

Vierailija
12/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa käytiin 5v sitten, yksi nainen kerrallaan tanssi lavalla alusvaatteissa -> otti yläosan pois jne.

Turkkilaisia miehiä kuolaamassa plus minä+sisko+äiti. Miehet oli ällöttäviä, naiset nättejä.

Juttelin heidän kanssa baaritiskillä ja he olivat mukavia nuoria naisia, paljon suunitelmia tulevaisuudelle.

Oli hauskaa kyllä.

N30

Tuo oli varmaan jokin strippipaikka, aloittaja tarkoitti varmaan ihan tavallisia tanssipaikkoja. Vaatteita siis ei heittänyt pois kukaan.

Vierailija
13/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja ei häkissä. Ihan tavallinen taitavasti tanssiva ja näyttävästi pukeutunut pariskunta nostatti tunnelmaa iloisella ja vauhdikkaalla tanssimisellaan yleisön joukossa talon puolesta. Palkattuja tanssijoita siis.

Vierailija
14/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Suomessakin yökerhoissa 90/2000-luvulla esitanssijoita.

Muistelin ihan samaa. 

Vierailija
15/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ja ei häkissä. Ihan tavallinen taitavasti tanssiva ja näyttävästi pukeutunut pariskunta nostatti tunnelmaa iloisella ja vauhdikkaalla tanssimisellaan yleisön joukossa talon puolesta. Palkattuja tanssijoita siis.

Disco Wienittäressä oli se häkki ihan kaikille tanssijoille jo 70-luvulla. Kyllä siellä aina muutama pariskunta aloitti tanssimisen.

Vierailija
16/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla oli noita Suomessakin, Adlonissa, ja ulkomailla vielä yleisempää. Siellä tanssin itsekin vähissä vaatteissa eikä siinä mitään ihmeellistä ollut, tanssija olin ja esiinnyin muuallakin.

Olisiko ollut vielä 1990 luvulla jumputusmusan ollessa suosittua. Muistan pari kertaa käyneeni jossain Helsingin baarissa noihin aikoihin ja törmänneeni vähäpukeisiin tanssityttöihin.

Vierailija
17/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä olen. En mä tuosta mitään sen kummempaa ajatellut, keskityin enemmän kavereiden kanssa oleskeluun. 

Vierailija
18/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt sellaisessa baarissa, missä oli lasikatto jolla alastomat tyttelit tanssivat jumpulat vilkkuen.

Ei sitä viitsinyt kauaa katsella, kun alkoi niskaa pakottamaan.

Vierailija
19/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt sellaisessa baarissa, missä oli lasikatto jolla alastomat tyttelit tanssivat jumpulat vilkkuen.

Ei sitä viitsinyt kauaa katsella, kun alkoi niskaa pakottamaan.

Hyiii...

Vierailija
20/35 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon. En ajatellut mitään sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi