Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako opettajalle laittaa vielä kiitos-viesti Wilmaan?

Vierailija
06.06.2022 |

Se jäi kaikessa hässäkässä viikonloppuna laittamatta. Kyseinen opettaja oli viimeistä vuotta lapsen opena.

Kehtaako vielä laittaa viestiä? Alkaako peruskoulun opettajilla heti loma vai onko vielä jotain töitä kesäkuun alussa koulujen loppumisen jälkeen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo opet saa koulujen loputtuakaan olla rauhassa vanhempien viesteiltä?

Valitettavasti ei! Yksi äiti soitti minulle kerran jouluaattoaamuna klo 8 ja valitti poikansa musiikinnumerosta, hoka oli siis 8. Että terkkuja vaan jos tunnistat itsesi. Olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen

En ole valittamassa mistään. Haluaisin vain kiittää hyvästä työstä, etenkin kun nyt ei enää jatka lapsen opena. T. Ap

Annoit sille varmaan jo lahjan.

Lapsi antoi kyllä. En itse päässyt todistustenjakoon, kun olin sisaruksen luokalla. T. Ap

Vierailija
22/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, en usko että haittaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi laittaa. Kohteliaisuussyistä ei tarvitse, mutta semmoinen aito, henkilökohtainen kiitos kyllä lämmittää.

Olen itse tänään käynyt Wilmassa rehtorin ohjeen mukaan siltä varalta, että arvosanoista olisi tullut sanomista. Varmaan vielä pari päivää käyn tsekkaamassa ja sitten seuraavaksi ennen juhannusta, koska silloin meillä usein tulee syksyn lukkari Wilmaan.

Jos ei Wilma enää toimi, niin myös sähköpostia voi laittaa.

Vierailija
24/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei! Yksi äiti soitti minulle kerran jouluaattoaamuna klo 8 ja valitti poikansa musiikinnumerosta, hoka oli siis 8. Että terkkuja vaan jos tunnistat itsesi. Olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen

En ole valittamassa mistään. Haluaisin vain kiittää hyvästä työstä, etenkin kun nyt ei enää jatka lapsen opena. T. Ap

Lapsi antoi kyllä. En itse päässyt todistustenjakoon, kun olin sisaruksen luokalla. T. Ap

No eikö se lahja riitä kiitokseksi?

Vierailija
25/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat jo nuoria aikuisia, eivätkä siis enää koululaisia. Ikinä en ottanut osaa opettajien yhteislahjoihin, enkä ostanut omia. Ala-asteen aikoina kävin todistuksenjaoissa ja silloin kävin opettajaa tervehtimässä ja vaihoin muutaman sanan, kiitin lukukaudesta ja toivotin hyvää joulua/kesää. Tämä ot. Mutta ap, laita vaan viesti. Muutama ystäväni, jotka ovat opettajia, ovat vielä ainakin tämän ja huomisen päivän töissä, ennen kuin aloittavat lomansa, joten varmasti Wilma-viesti ilahduttaa!

Vierailija
26/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita. Kyllä aina aito kiitos lämmittää, niin opettajia kuin muitakin.

Vierailija
27/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä. Se on samalla testi, lukeeko opettaja Wilmaa kesäloman alussa. Hänen nimittäin pitäisi lukea.

Vierailija
28/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun, mutta ope ei vält saa viestiä.

Vierailija
29/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit laittaa. Jos ei lue nyt, niin sieltäpä löytyy elokuussa.

Itse ilahtuisin viestistä.

Vierailija
30/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eihän tuo ylläoleva kommentti liittynyt oikeastaan sinun alkuperäiseen asiaan mitenkään, eikä kukaan syytä sua valittamisesta. Lukutaito?!

Vierailija
31/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eihän tuo ylläoleva kommentti liittynyt oikeastaan sinun alkuperäiseen asiaan mitenkään, eikä kukaan syytä sua valittamisesta. Lukutaito?!

Vastaus otsikkooni oli että valitettavasti ei? T. Ap

Vierailija
32/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kutosen opettaja sanoi ihan erikseen, että vielä tällä viikolla saa laittaa viestiä, jos on kysyttävää numeroista tai muuten lapsen koulunkäynnistä. 

Vierailija
33/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita vaan viesti, kiva open saada positiivinen viesti!

T. Ope

Vierailija
34/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi laittaa viestin. Monet opet vielä kunnostavat materiaalejaan tämän viikon. Ja jos tämä nimenomainen jo lopetti, niin sitten hän vaan ei koskaan saa sitä viestiä...

Vierailija
35/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään tuntuu olevan tarve kiitellä ihmisiä siitä, että ovat tehneet duuninsa?

Vierailija
36/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä. Kyllä ne aina tuntuvat hyviltä. On totta, ettei kauniita sanoja kovin paljon tässä ammatissa kuule, vaikka tekee töitä niska limassa.

Minunkin luokkani lähti koulusta ja lähes jokaiselta huoltajalta sain joko viestin tai muuten kiitokset. Toki muistamisiakin, mutta ei ne ole millään lailla noiden henkilökohtaisten kiitosten arvoisia, jotka todella tekee hyvän mielen pitkäksi aikaa. Tuntuu hyvältä, että työpanos on huomattu ja sitä arvostetaan.

Itse käyn Wilmassa vielä tämän viikon juurikin noiden arviointivalitusten vuoksi, vaikka kyllä nekin yleensä jo tässä vaiheessa olisi jo tulleet.

Vierailija
37/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään tuntuu olevan tarve kiitellä ihmisiä siitä, että ovat tehneet duuninsa?

Ehkä se on niin harvinaista nykyisin.

Toinen vastaava tilanne on kun suojatietä pitkin ajoradan ylittävät jalankulkijat kiittävät odottavaa autoilijaa, 'kiitos kun et ajanut yli'.

Vierailija
38/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ysiltä päässeen tunnukset lakkasivat toimimasta tänään.

Vierailija
39/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut kiitosviestin päättäjäisiä seuraavana päivänä.

Toivottavasti en pilannut opettajan kesälomaa.

Kiitin ammattitaidosta ja laitoin viestiin monia muisteloita, joissa lapsi oli kehunut opettajaa. Kiitin myös tuesta, mitä sain opettajalta, ku olin huolissani lapsesta. Sekä siitä, kuinka kyseinen opettaja oli pelastanut lapsen tulevaisuuden huomaamalla määrättyjä asioita, jotka lopulta auttoivat ongelmiin.

Oli lukenut viestin ja vastasi siihen ja kiitti viestistä

Vierailija
40/44 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voit laittaa! On mukavaa saada tuollainenkin viesti, kun se wilma on pakko vielä tällä viikolla avata jos siellä vaikka joku raivopää av-mamma avautuu lapsensa muka epäoikeudenmukaisista arvioinneista.

Ei ole pakko. Avaan Wilman ja työpuhelimen veso-päivän aamuna elokuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä