Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde mieheen jolla lapsia kun itse vielä lapseton

Vierailija
06.06.2022 |

Näin päälle kolmekymppisenä on jo vaikeaa löytää täysjärkistä miestä jolla ei ole jo lapsia valmiiksi. Lapsettomat miehet ovat joko sellaisia etteivät halua lapsia ollenkaan tai muuten vaan eivät ole yhtään sitä mitä etsin. Aiemmin olin ehdoton sen suhteen etten halua toisella olevan lapsia entuudestaan, mutta nyt suhtaudun jo avoimemmin. Haluaisin itse myös lapsia jatkossa.

Eli haluaisin kuulla kokemuksia millaista on lapsettoman seurustella miehen kanssa kenellä jo lapsia on.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laajempi on joukko josta miestä etsit, sitä suurempi on todennäköisyys että löydät hyvän miehen.

Vierailija
22/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mieluummin lapseton mies. Ei naiset huvikseen riko perheitä, joten pääasiassa kelvottomia kaikki miehet joilla lapsia. Puhumattakaan siitä, millaista säätöä uusperheet ovat.

Ajatteletko ettei ole mahdollista, että mies olisikin halunnut erota? Ei kaikki naisetkaan täydellisiä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta kuitenkin on se, että tässä iässä isolla osalla niitä lapsia alkaa jo olemaan ja ne joilla ei ole eivät niitä usein halua jatkossakaan. Olen itse uusperheessä kasvanut ja hyvän lapsuuden siellä saanut joten sitä kautta kysymyksessä ei ole mitenkään outo asia. Ap

Kuitenkin mietityttää.

Vierailija
24/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hankalaa ja miehen lapset ovat aina ykkösenä.

Lapseton mies on parempi.

Vierailija
25/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta kuitenkin on se, että tässä iässä isolla osalla niitä lapsia alkaa jo olemaan ja ne joilla ei ole eivät niitä usein halua jatkossakaan. Olen itse uusperheessä kasvanut ja hyvän lapsuuden siellä saanut joten sitä kautta kysymyksessä ei ole mitenkään outo asia. Ap

Kuitenkin mietityttää.

Tottakai mietityttää koska en ole ollut uusperheessä "vanhemman" roolissa vaan lapsen. Minulla itselläni on omaan äitipuoleeni erittäin lämpimät välit. Ap

Vierailija
26/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vielä kun voit. Kyllä kolmekymppinen vielä lapsettoman miehen löytää.

Vierailija
27/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytää, mutta millaisen. -ei ap

Vierailija
28/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jätä väliin! Et halua sitä, ei onnistu niin päin että mies on se jolla on lapset. Joudut vastuuseen toisen lapsista ja silti sinua vihataan joka puolelta. Jätä väliin!

t. asian kokenut

Vierailija
29/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kenellä, vaan JOLLA

Vierailija
30/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä löytynyt, mutta eivät sitten muista syistä ole sopivia ollenkaan. Ap

Vierailija
31/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut yli 10 vuotta miehen kanssa, jolla oli jo lapsi kun tapasimme. Nykyään meillä on jo 3 yhteistäkin lasta.

Ehkä tärkein asia (omasta mielestäni) siinä vaiheessa kun alkaa tapailla miestä jolla on lapsi, on se että mies ja lapsen äiti ovat asiallisissa väleissä, jotta arki toimii. Minun onnekseni miehen esikoisen äiti on mahtava ihminen ja tulen hänen kanssaan hyvin juttuun, jotta tämä uusperhekuvio toimii mutkattomasti. Kaikki selvittämättömät asiat, huonot välit ym. draama ex-puolison kanssa pilaa uuden suhteen melko varmasti jossain vaiheessa.

Vierailija
32/32 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun neljäkymppiä lähestyy, niin kyllähän valtaosalla kunnollisista miehistä on lapsia.

Seurustelen kahden alakouluikäisen lapsen isän kanssa, itselläni ei ole lapsia. Vähän on ollut totuttelemista, ja se pitää hyväksyä, että lapset ovat vanhemmilleen ykkösiä. Mutta olen sitä mieltä, että jos tapaa hyvän tyypin, niin lapset ovat ihan ok. Kovin helpolla en kuitenkaan lähtisi esim. muuttamaan yhteen, vaan on helpompi kun molemmilla on omat kodit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi