Suhde mieheen jolla lapsia kun itse vielä lapseton
Näin päälle kolmekymppisenä on jo vaikeaa löytää täysjärkistä miestä jolla ei ole jo lapsia valmiiksi. Lapsettomat miehet ovat joko sellaisia etteivät halua lapsia ollenkaan tai muuten vaan eivät ole yhtään sitä mitä etsin. Aiemmin olin ehdoton sen suhteen etten halua toisella olevan lapsia entuudestaan, mutta nyt suhtaudun jo avoimemmin. Haluaisin itse myös lapsia jatkossa.
Eli haluaisin kuulla kokemuksia millaista on lapsettoman seurustella miehen kanssa kenellä jo lapsia on.
Kommentit (32)
2-kymppisenä yritin seurustella 3-kymppisen miehen kanssa, jolla oli lapsia. Itseasiassa kahden naisen kanssa. Ajatus alkoi ärsyttämään, joten lopetin suhteen. Onneksi. Sain myöhemmin lapsia lapsettoman miehen kanssa.
Osalla uusperheet onnistuu ja osalla ei. Mä löysin elämäni miehen ja lasteni isän vanhempana ja miehellä oli jo kaksi lasta silloin. Nyt meillä on kaksi yhteistä + miehen lapset. Alku ei ollut kovin suoraviivainen, mutta meidän oli vaikea olla olematta yhdessä. Ihan tavallinen rakkaustarina siis. Jos sulle on ok iso perhe, niin anna mennä.
okei ap mitä sä haluat kuulla?
Kaikki miehet on paskoja. Noin, nyt säästettiin ainakin 20 sivua viestejä kun hoidettiin ydinviesti alta pois.
Parempi nyrkki p*rseessä kuin asua uusperheessä.
-vanha hesalainen sanonta
Niin minulla on se lapsi, enkä enempää halua. Enkä myöskään halua lapsetonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jollain random kokemuksilla? Ihmiset ovat yksilöitä.
No ihan vaan niitä erilaisia kokemuksia haluan kuulla. En oleta niiden kertovan miten minun kohdalla asiat tulisivat menemään. Ap
Etsi mieluummin lapseton mies. Ei naiset huvikseen riko perheitä, joten pääasiassa kelvottomia kaikki miehet joilla lapsia. Puhumattakaan siitä, millaista säätöä uusperheet ovat.
Kannattaa tiedostaa, että naisten on vaikeampi sietää miesten lapsia kuin miesten sietää naisten lapsia, vaikka moni päinvastaista luuleekin. Tausta on biologinen, jo kivikaudella nainen tiesi varmasti, mikä lapsi on hänen omansa, vieraat lapset kilpailivat arvokkaista resursseista oman lapsen kanssa. Niitä vieraita lapsia nainen vierastaa luonnostaan. Miehet eivät koskaan voi tietää, mikä lapsi yhteisössä on heidän, joten kannattaa olla ok kaikille, jotta omat geenit jatkuvat varmasti.
Fakta kuitenkin on se, että tässä iässä isolla osalla niitä lapsia alkaa jo olemaan ja ne joilla ei ole eivät niitä usein halua jatkossakaan. Olen itse uusperheessä kasvanut ja hyvän lapsuuden siellä saanut joten sitä kautta kysymyksessä ei ole mitenkään outo asia. Ap
Tuolla joku sanoikin, että on ehkä turha kysellä muiden kokemuksia, koska kokemukset ovat erilaisia. Itselläni oli jo aikuinen lapsi, kun tapasin miehen, jolla oli kaksi kymmenen korvilla olevaa lasta. Minun elämäni kyllä noista lapsista rikastui. Erosin sittemmin miehestä ja hän on jo kuollut, mutta minulla on edelleen lämmin suhde hänen lapsiinsa ja lastenlapsiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Niin minulla on se lapsi, enkä enempää halua. Enkä myöskään halua lapsetonta naista.
Sitähän tässä kysyttiin.
Aluksi luulin, että jaksaisin miehen lapsia, mutta mitä enemmän aika kului, sitä vaikeammaksi se kävi. N 4 vuoden päästä oli pakko erota, kun en enää pystynyt olemaan samassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tiedostaa, että naisten on vaikeampi sietää miesten lapsia kuin miesten sietää naisten lapsia, vaikka moni päinvastaista luuleekin. Tausta on biologinen, jo kivikaudella nainen tiesi varmasti, mikä lapsi on hänen omansa, vieraat lapset kilpailivat arvokkaista resursseista oman lapsen kanssa. Niitä vieraita lapsia nainen vierastaa luonnostaan. Miehet eivät koskaan voi tietää, mikä lapsi yhteisössä on heidän, joten kannattaa olla ok kaikille, jotta omat geenit jatkuvat varmasti.
Minäkin olen ajatellut harkitsevani miestä, jolla on jo lapsi(a). En missään tapauksessa olisi ryhtymässä lapselle äidiksi, joten mulle riittää, että lapsi on siedettävä. Yleensä lapset ovat kivoja ja tulen niiden kanssa toimeen, joten en usko että olisi ongelmaa. Omia lapsia en haluaisi.
Ydinperheet on katoava harvinaisuus ja ei se elo niissäkään usein ruusuilla tanssimista ole. Haasteensa ne on kaikissa perhemuodoissa.
Tulee olemaan hankalaa. Terve mies laittaa lapsensa etusijalle elämässään ja jos ei laita..
Up