Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen - seksikkäin vaatteesi?

Vierailija
05.06.2022 |

Mikä on seksikkäin vaate, joka vaatekaapistasi löytyy? Sitten rehellinen syy sille, miksi olet se hankkinut?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minusta mikään vaatteeni ei ole seksikäs koska minulle se tarkoittaa vaatteissa paljastavaa, halpaa tyrkkyä enkä halua näyttää siltä. En siis osta vaatteita jotka miellän seksikkääksi, kauniita kyllä ostan. Jollain toisella voi toki olla erilainen näkemys.

Vierailija
2/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minusta mikään vaatteeni ei ole seksikäs koska minulle se tarkoittaa vaatteissa paljastavaa, halpaa tyrkkyä enkä halua näyttää siltä. En siis osta vaatteita jotka miellän seksikkääksi, kauniita kyllä ostan. Jollain toisella voi toki olla erilainen näkemys.

Kyllä kaunis vaate voi olla seksikäs. Harmi, että sinulle seksikäs on vain tyrkkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään seksikkäitä vaatteita. Ei kyllä ole koskaan kiinnostanut olla seksikäs.

Vierailija
4/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia vaatteita.

Vierailija
5/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Käytän käytännöllisiä vaatteita. En voisi kuvitella itseläni jotain hepeneitä.

Vierailija
6/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. Käytän käytännöllisiä vaatteita. En voisi kuvitella itseläni jotain hepeneitä.

Mieskommentti väliin: Liituraitapuku ja kraka voi olla jollain naisella todella seksikäs asu

Vierailija
7/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleader-puku. N21

Vierailija
8/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kaikenlaisia, heittäny kaikki pois ku ei enää mahtunu päälle

Vierailija
9/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vartalonmyötäinen kynähame. Pituus hieman polven yläpuolelle. Käytännöllinen, koska käy tosi moniin eri tilaisuuksiin eri yläosien kanssa, mutta yhdistettynä tiukkaan toppiin ja korkeakorkoisiin kenkiin myös hyvin seksikäs.

Vierailija
10/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kun omistan vain ns. tavallisia käyttövaatteita. Ei aavistustakaan pitääkö kukaan mitään niistä seksikkäänä. Kai se on katsojasta kiinni mikä miellyttää.

Vierailija
11/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on "leikkipuku", missä on toisen rinnan päällä paljetista tehty sydämen ääriviiva. Halterneck, mustaa samettia ja puoleen reiteen. En ole koskaan pannut sitä päälle julkisesti, mutta kesäisin siivoan usein se päällä. Jostain pikkuputiikista ostettu pikkuhiprakassa matkoilta, en muista mistä maasta. Ostin siihen korunkin, mutta se on hävinnyt. Tiukka ja paksu nauha kaulassa kiinni, pieni medaljonki edessä.

Hankin sen miestäni ilostuttaakseni. 

Ilostuiko?

Meni kyllä ihan sanattomaksi kun näki sen päälläni ja totesimme molemmat, ettei sovi julkiseen käyttöön. Kerran harkitsin sen laittamista naamiaisiin, olisin esittänyt puputyttöä, mutta en sitten kehdannut sinnekään laittaa.

Vierailija
12/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole seksikkäitä vaatteita. Mikään vaatekappale ei oikeastaan edes voisi näyttää seksikkäältä päälläni.

Vierailija
13/25 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä. Stay up-sukkia, stringejä ja pitsirintsikoita, pari mekkoa jotka voi määritellä seksikkääksi. Mieheni tykkää erityisesti yhdestä vähän safarihenkisestä mekosta, se on nykyään sen verran tiukka ettei alle oikein mahdu alusvaatteita ja malliltaan imarteleva. Luulen että miehen mielestä erityisen seksikästä on se "ei alusvaatteita" siinä. Ensin meinasin laittaa sen pois, mutta miehen iloksi jätin kuitenkin kaappiin kotona käytettäväksi sen.

Vierailija
14/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetit, kellomekon alle.

Vierailija
15/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksikaan että vaatteeni pitäisi olla seksikkäitä.

Omasta mielestäni tyylikkäitä, hyvin tehtyjä, laadukasta materiaalia kyllä, ja sitä kautta näyttävät hyvältä päällä. Istuvat kunnolla juuri minun kropalleni. Sellaisista vaatteista maksan myös mielelläni hieman enenmmän.

Ei minulla ole tarvettta yrittää näyttää seksikkäältä, jos jonkun silmissä näytän, ok, mutta en halua siitä kommentoitavan. En ole esine enkä halua tulla esineellistetyksi. 

Vierailija
16/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tosissanne te kerrotte tolle käsi kalsareissa olevalle aloittajahemmolle noita? HALLOO?

Vierailija
17/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mikään vaatteeni ei ole seksikäs koska minulle se tarkoittaa vaatteissa paljastavaa, halpaa tyrkkyä enkä halua näyttää siltä.

Tämä alleviivaa sitä tosiasiaa että naisen tekee seksikkääksi ennen kaikkea se mitä korvien välistä löytyy.

Tässä tapauksessa ei löydy niin paljastavaa vaatekappaletta että se saisi miehet tuntemaan minkäänlaista vetoa. Paitsi ehkä masokistit.

Vierailija
18/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan tosissanne te kerrotte tolle käsi kalsareissa olevalle aloittajahemmolle noita? HALLOO?

ei ku huviksee kaikile lukijoile

Höhlät, nainen kertoo seksikkäistä vaatteistaan vain ja ainoastaan itseään varten!

Vierailija
19/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se riipu katsojasta, mikä on seksikäs vaate? Toisaalta jos henkilö on seksikäs, ei se johdu yleensä vaatteesta.

Vierailija
20/25 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se riipu katsojasta, mikä on seksikäs vaate? Toisaalta jos henkilö on seksikäs, ei se johdu yleensä vaatteesta.

Riippuu osittain, mutta tuskinpa esim. venynyt collegepaita on kovin monen mielestä seksikäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi