Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin itsestäni tänään videon

Vierailija
05.06.2022 |

Ja melkein järkytyin, kun olen niin nätti. Hyvä mieli tuli. Milloinkahan se rupsahtaminen oikein alkaa? Vaihdevuosienko jälkeen? Mulla on vielä säännölliset menkat, vaikka olen 54, kohta 55.

Niin, ja en tarkoita, että olisin nuoremman näköinen, olen vain kaunis ja olin kyllä nuorenakin. Mutta jotenkin hämmentää, ettei ulkonäössä tapahdukaan käännettä huonompaan, vaikka olen vähän jo odotellutkin kaulahelttoja yms.

En ole selfie-sukupolvea, niin omaa naamaa tule katseltua vain peilistä. Siksi oli jännä katsella itseään videolta ulkopuolisena. Olen aina kammonnut oman ääneni kuulemista (joutuu joskus töissä kestämään), mutta nyt jopa äänikin oli muuttunut miellyttäväksi.

Ehkä tätä tarkoitetaan, kun puhutaan siitä, miten vanhempana hyväksyy itsensä paremmin. Tämä ei siis ole objektiivinen mielipide.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosien jälkeen alkaa, kun estrogeenin puutos alkaa vaikuttaa ihoon yms.

Vierailija
2/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla ole samanlaista kokemusta eli kokemusta siitä, että vanhemmiten oma ulkonäkö miellyttää ehkä jopa enemmän kuin nuorempana? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosien jälkeen alkaa, kun estrogeenin puutos alkaa vaikuttaa ihoon yms.

Odotan jännityksellä miten etenee :)    Ap

Vierailija
4/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juonut neitsyeiden verta, jos olet tuon ikäisenä vielä kaunis?

https://yle.fi/uutiset/3-12474217

Vierailija
5/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ollut nuorempana kaunis miksi olisit yhtäkkiä vanhempana ruma

Vierailija
6/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muilla ole samanlaista kokemusta eli kokemusta siitä, että vanhemmiten oma ulkonäkö miellyttää ehkä jopa enemmän kuin nuorempana? Ap

Itse olin lapsena ja nuorena erittäin ruma. Nykyään olen vanha ja ruma versio siitä

Vierailija
7/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oo ennen käyny xvideos.comissa?

Vierailija
8/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on käynyt näin. Mielestäni piirteeni olivat vähän kolhot nuorelle tytölle, mutta nyt +50 iässä ne söpöt ja pehmeäpiirteiset tuttavat ovat "lössähtäneet", kun taas vahvan luuston omaavat ovat säilyneet itsensä näköisinä.

Vierailija
9/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juonut neitsyeiden verta, jos olet tuon ikäisenä vielä kaunis?

https://yle.fi/uutiset/3-12474217

En missään tapauksessa haluaisi elää hirveän vanhaksi tai olla nuoren ja kauniin näköinen ikuisesti. Ihan tähän nykyiseen tahtiin olen tyytyväinen ikääntymisessä ja ulkonäössä, tehdään tilaa nuorille me vanhemmat. Ap

Vierailija
10/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 34, mutta olen mielestäni paljon kauniimpi kuin parikymppisenä.

Jätin alkoholin muutama vuosi sitten, urheilen päivittäin ja hoidan muutenkin itseäni.

Myös oma tyyli on löytynyt, sekä varsinkin lapsen syntymän jälkeen tullut itsevarmuus.

Vierailija
11/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on käynyt näin. Mielestäni piirteeni olivat vähän kolhot nuorelle tytölle, mutta nyt +50 iässä ne söpöt ja pehmeäpiirteiset tuttavat ovat "lössähtäneet", kun taas vahvan luuston omaavat ovat säilyneet itsensä näköisinä.

Hyvä. Minun kavereistani kukaan ei ole kauhistellut rupsahtamista ja kaikki ovat mielestäni hyvännäköisiä ja hyvin hoidettuja. Itse olen tuollainen söpö kaunis ja pehmeäpiirteinen. Nuorena ihailin kovasti kauniita vanhempia naisia ja tuolta videolta totesin olevani nyt itse sellainen kuten ystävätkin ovat. He ovat lisäksi suurin osa saavuttaneet paljon hienoja tavoitteita elämässään. Ap

Vierailija
12/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 34, mutta olen mielestäni paljon kauniimpi kuin parikymppisenä.

Jätin alkoholin muutama vuosi sitten, urheilen päivittäin ja hoidan muutenkin itseäni.

Myös oma tyyli on löytynyt, sekä varsinkin lapsen syntymän jälkeen tullut itsevarmuus.

Lapsen syntymä oli myös itselleni merkittävä asia aikoinaan. Siihen loppuivat ulkonäkömurheet, tosin ei niitä hirveästi edes ollut moniin muihin verrattuna. Ap

Vierailija
13/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot ollut nuorempana kaunis miksi olisit yhtäkkiä vanhempana ruma

Jos olisi ollut paljon sairauksia ja vastoinkäymisiä, se olisi varmasti näkynyt ulkonäössä. Mutta minä en näe rumia ihmisiä missään. Ap

Vierailija
14/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin lapsena ja nuorena erittäin ruma. Nykyään olen vanha ja ruma versio siitä

Olet nähnyt itsesi rumana, se on eri asia kuin olla ruma. Aloitus oikeastaan sitä käsitteleekin, että itseään ei näe aivan objektiivisesti. Saattaisit pitää minua rumana, minä sinua kauniina. Ap

Vierailija
15/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Minun kavereistani kukaan ei ole kauhistellut rupsahtamista ja kaikki ovat mielestäni hyvännäköisiä ja hyvin hoidettuja. Itse olen tuollainen söpö kaunis ja pehmeäpiirteinen. Nuorena ihailin kovasti kauniita vanhempia naisia ja tuolta videolta totesin olevani nyt itse sellainen kuten ystävätkin ovat. He ovat lisäksi suurin osa saavuttaneet paljon hienoja tavoitteita elämässään. Ap

Todella mukava kuulla! Söpöistä keski-ikäisistä tulee myös söpöjä mummoja, meidän kolhonkauniiden kohtalo on joko ikääntynyt aristokraatti tai noita-akka. Näin kärjistetysti sanottuna

Vierailija
16/16 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mukava kuulla! Söpöistä keski-ikäisistä tulee myös söpöjä mummoja, meidän kolhonkauniiden kohtalo on joko ikääntynyt aristokraatti tai noita-akka. Näin kärjistetysti sanottuna

Ikääntynyt aristokraattihan kuulostaa helkkarin hyvältä. Ja noita-akka myös, ostin jo nuorena hienon taulun, missä on noita-akka muistuttaakseni itseäni siitä, että minussakin on paljon noitaa. Noita-akka on yhteydessä sekä hyviin että pahoihin voimiin itsessään tai niin minä sen näen. Noita-akka on kääntänyt odotukset naisista ja naiseudesta myönteiseksi omaksi voimakseen.

Vaihdevuodet ovat varmasti yhtä tärkeä vaihe kuin murrosikäkin ja äidiksi tuleminen naiselle. Odotan jännityksellä mitä kaikkea tapahtuu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä