Miksei voi löytyä halpoja kaarituettomia rintaliivejä isommalla kupilla
Ja kapealla ympäryksellä. Miksi isommat kuppikoot alkaa aina jostain 80 ympärysmitasta
Kommentit (12)
Osta urheilutoppimalliset. Niissä kuppi venyyyyyyyy.
Vierailija kirjoitti:
Osta urheilutoppimalliset. Niissä kuppi venyyyyyyyy.
Haluan että on erittelevät kupit, inhoan niitä toppeja missä rinnat muhjaantuu yhteen. Ap
Olen ostanut Lindexiltä. Myös Tokmannilla on yksi toppimallinen urheiluliivi, josta tykkään.
Voisi kuvitella että vuonna 2022 olisi keksitty sellainen materiaali josta saa muotoiltua itse haluamansa muotoiset liivit. Tässäpä muuten on liikeidea...
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että vuonna 2022 olisi keksitty sellainen materiaali josta saa muotoiltua itse haluamansa muotoiset liivit. Tässäpä muuten on liikeidea...
No luulisi että olisi helpompaa kaikille että olisi laajempi kokovalikoima saatavilla. Ap
Mene päiväristeily Talina.Löyty isoja okoja halvalla,myös alushousuja.Kuin isorintaisille sopivia vateita jotka todella istuu,eivätkä selän takan ole teltoja. Toki löydät suomesta rahalla,tarvitan rahaa alusasujen liket. Jotka myvät vain rintalivejä,alushousuja,korseteja. Mutta sekka Stokman,Sokos tavaratalo,osta vaikka luotolla.
Yhdenkoon liivit riittää, kun on tarpeeksi joustava, samalla tukeva materiaali.
Oikeasti pidän liivejä ihan turhana kapistuksena. Kotona en koskaan pidä liivejä.
Onneksi nykyään on saumattomia, ohuita ja joustavia toppeja. Niissäkin hikoaa.
Arghh.
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkoon liivit riittää, kun on tarpeeksi joustava, samalla tukeva materiaali.
Oikeasti pidän liivejä ihan turhana kapistuksena. Kotona en koskaan pidä liivejä.
Onneksi nykyään on saumattomia, ohuita ja joustavia toppeja. Niissäkin hikoaa.
Arghh.
Nämäkin on aina sellaisia missä ei ole erottelevia kuppeja. Tai en minä ainakaan ole löytänyt muita kuin toppimallisia, tai sellaisia jossa on ihan pienet kupin tapaiset.
Jep, jos jostain vain löytyisin G kupin toppaamattomat, kaarituettomat liivit, jotka eivät maksaisi yli 50 e niin kiljuisin ilosta. Ei sillaisia taida kukaan valmistaa.. Ja tosiaan urheilurintsikat eivät ole sama asia! Ne ovat tukalan kuumat kesähelteillä kun rinnat lyttääntyvät yhteen, plus niitä ei voi käyttää kauniiden kesätoppien kanssa.
Kun on vähemmän potentiaalisia ostajia, on vähemmän tuotteita myynnissä, ja niillä korkeammat hinnat. Tiedän miten ärsyttävää se on, koska itsellänikin on tosi iso kuppi pienellä ympärysmitalla, mutta ei alusvaatefirmoilla ole mitään moraalista velvollisuutta valmistaa tuotteita juuri meille, kun kerran valtaosalla asiakkaista on keskikokoiset rinnat.
Ihan sama ongelma pienissä kupeissa; 75 ympärysmittaa vielä löytyy pilvin pimein, mutta 70 ( - saati 65..) saa jo etsiä kiven alta.