Jos olisin rikas, niin palkkaisin tuollaisen Erikoisjoukot-kouluttajan potkimaan mua perseelle ja liikkumaan
Ei tarttis paljon miettiä kun tuollainen tyyppi karjuis käskyjä.
Ihan varmana tulis liikuttua.
Kommentit (14)
Matias Petäistö vaikuttaa vielä jotenkin sopivan hullulta noista neljästä. Se Robin Hendry taitaa noista olla vähän turhan pehmo.
Tuskin mistään hinnasta potkisi. Jalka uppoaisi lihavaan perseeseesi niin syvälle, ettei sitä saisi enää pois.
Tää on eka kotimainen reality missä mun mielestä kilpailijat laitetaan ihan oikeasti tiukille. En ole toki seurannut moniakaan sarjoja, joten en varmaan ole täysin perillä. Mutta tässä näkee kilpailijoiden ilmeistä ja eleistä, että ne joutuu oikeasti kyllä venymään tässä.
Jotkut täälläkin vaikuttavat joutuneen jopa parisuhteeseen vastaavanlaisten kouluttajien kanssa.
Maksetaankohan noille osallistujille tästä ihan joku kunnon palkkio? Mietin vaan, että miksi joku Sami Jauhojärvikin on lähtenyt tällaiseen mukaan. Hänkin kyllä joutuu venymään tässä, vaikka on todella kova urheilutausta.
Ihan tavallinen personal trainer voi auttaa.
oliskohan 2 kanaval tullut erikoisjoukko sas kouluttajineen englantilainen ohjelma vähän eri metodilla. oon kans tosi laiska liikkuja, haluaisin just jollekkin paasto ja jumppa leirille jossa katottasiin et liikun. tosin en tiedä tykkäisinkö jos mulle huudetaan.joku fat camp suomeenkin eli läskileiri.
Harri Gustafsberg puhuu järkeviä, reaktioista. Olen tosi traumatisoitunut ja olis kiva jutella psyyken mekanismeista.
Mutta urheilla en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut täälläkin vaikuttavat joutuneen jopa parisuhteeseen vastaavanlaisten kouluttajien kanssa.
Kuvitteletko että nämä kouluttajat ovat siviilissä samanlaisia?
Luultavasti ihan normaaleja ja kilttejä isejä, poikia, ystäviä jne.
Mäki, ensin vois päivän juoksuttaa ja urheilla. Tulis ainaki liikuttua tosissaan.
Illalla vois sitten tehdä jotain ihan muuta kouluttajat opeissa...
Kattokaa se 2. jakso kun ne pistetään lojumaan jääkylmässä vedessä ja tekemään siellä vielä punnerruksia... Vois tulla äitiä ikävä.