Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erektiot uimahallissa

Vierailija
05.06.2022 |

Mitä ajattelette miehet / naiset, pojat / tytöt? Huomaatteko? Katsotteko? Oletteko yleensäkään nähneet? Kokemuksia?

Tuntuu, että vuosien mittaan ovat yleistyneet tai sitten niitä ei enää haluta "hävetä". En sano, että pitäisikään hävetä, mutta, mutta...

Naisena kyllä huomaan ja täytyy tunnustaa, että viime aikoina muutaman kerran uimahallin suurkuluttajana olen jäänyt nolosti silmistäni hetkeksi kiinni puolistondikseen ja kerran ihan täyteen komeuteen uikkareissa. Vaikka onkin luonnollista katsoa ja näyttää komealta, tuntuu se silti oudolta.

Mitä olen miehen fysiikasta perillä, on varsinkin nuorilla seisokki herkemmässä lämmöstä, suihkun paineesta ja ehkä myös tytöistä siellä?

Olenko ihan hukassa, vai onko samanlaisia tuntemuksia ja kokemuksia?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaajahomo pani otsikkoon erektiot monikossa mutta uimahallin yksikössä, otsikko olisi ollut vieläkin sairaampi jos kummatkin olisivat olleet monikossa.

Täällä ei lienee ole muita homoja kun sinä jolle homous tuli heti mieleen erektiosta. T: M 51 v

Ai, mä olen eri ja homo :D

En kyllä uimahallissa stondiksia ole nähnyt, muualla kylläkin.

Vierailija
122/132 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaajahomo pani otsikkoon erektiot monikossa mutta uimahallin yksikössä, otsikko olisi ollut vieläkin sairaampi jos kummatkin olisivat olleet monikossa.

Täällä ei lienee ole muita homoja kun sinä jolle homous tuli heti mieleen erektiosta. T: M 51 v

Kyllä se vähän homoa on, jos kulli alkaa seisomaan miesten keskellä. Voit olla eri mieltä, mutta homoa se nyt vaan on.

Jännästi homous ja homot ja miehet tulee sinulle ensimmäisenä mieleen. Se on OK. Muistutan toki että erektio voi tulla ihan mistä syystä vaan ja ympärillä voi olla myös naisia.T: M 51 v

Älä turhaan yritä selittää mustaa valkoiseksi. Ainakaan mulla ei ole ikinä kulli alkanut seistä miesten ke

Jaa, jännästi noi homot vaan sinulla koko ajan mielessä. T: M 51 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ikinä alkanut uimahallin puolella seisoa. Kouvolassa pukkarissa kyllä useasti kun paikallinen siivooja tuli aina siivoamaan pukuhuonetta kun menin sinne. Tuijotti vielä aina täysin häpeilemättä alakertaa.

Taidan tietää tapauksen. 

Tuijotti hyvin estottomasti alapäätä ja saattoi tulla juttelemaan kun olit alasti.

Varmasti sama tapaus. Jäi joskus 200x pois. Oli kyllä alussa melko erikoinen fiilis kun kuivaat hiuksia ja avaat silmät 4m päässä siivooja pyyhkii pintoja ja tuijottaa suoraan penikseen.   Tuli juttelemaan pukkarissa  kun olet alasti, ihan vaan niitä näitä , samalla katse porautui munaan.  En tiedä miksi mut tuo kiihotti ja kiihottaa edelleen ihan sikana.  Monta x tuli otettua kaappi pukkarin päädystä ja välillä ihan tarkoituksella esiteltyä tälle mammalle erektiota.

Vierailija
124/132 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikoina tuo oli aivan normitilanne, että otti eteen suihkussa myös uimahallissa. Ei siinä mitään kummallista ollut. Tottakai vaivihkaa vertailtiin toistemme varustuksia ja oltiin salaa kateellisia sille, jolla oli kaikista komein. Jos tytöt sattui näkemään, oltiin vaan ylpeitä. Ei todellakaan hävetty yhtään mitään.

En osaa sanoa, onko kulttuuri muuttunut, koska tosiaan ihan normaalia se on ollut. Koulun vessassa viimeinen koppero oli suunnilleen kaikkien jossain vaiheessa käyttämä "runkkuvessa", eikä siinäkään mitään kummallista ollut.

Kyllä minun nuoruudessa seisokkia peiteltiin viimeiseen asti. Toki koululuokilla ja liikuntaryhmissä oli poika tai pari jotka halusi pukuhuoneissa esitellä vehkeitään, mutta suurimmalle osalle se oli kiusallista ja tilanteesta halusi vaan äkkiä pois. Ja jos itsellä olisi alkanut noissa tilanteissa seisoa, olisin epäillyt olevani homo. Mutta tämä siis 80-luvulla. Liekö ajat ja pojat muuttuneet.

Vierailija
125/132 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan 20cm jättikaluni seistä yhtään sitä peittelemättä uimahallin saunassa ja suihkutiloissa. Olen ylpeä kivikovasta ja jättisuuresta seisokistani.

Vierailija
126/132 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan 20cm jättikaluni seistä yhtään sitä peittelemättä uimahallin saunassa ja suihkutiloissa. Olen ylpeä kivikovasta ja jättisuuresta seisokistani.

Olitko suihkutiloissa viime viikolla?

kyykistyin syvään ja kun käännyin ja aloitin ylösnousemisen, kova kulli osui poskeeni  

-Joonas 18v

Vierailija
127/132 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet syystäkin ylpeä, tahtoisin polvistua eteesi ja palvoa mahtavaa kulliasi huulillani ja kielelläni - tietysti ensin saatuani Sinulta luvan. m19

Vierailija
128/132 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homoa.

Vierailija
129/132 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun alkupuolella Ulvilan uimahallissa osui silmiin n. nelikymppinen mies, joka jutteli pesuhuoneessa alle teini-ikäisten poikien kanssa. Piteli pyyhettä edessään ja kysyi yhdeltä, kuinka iso (penis) tällä on. Kaveri meni sen jälkeen avoimeen WC-syvennykseen ja laski pyyhkeen sivulleen. Hänellä oli erektio ja hän katseli minua kuin esitellen sitä. Kalu oli n. 20 senttiä pitkä ja paksu. Myöhemmin lehdessä oli juttu, että poikien jalkapallovalmentaja oli saanut syytteen jonkin asteisesta pedofiliasta. 

Vierailija
130/132 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 90-luvun alkupuolella Ulvilan uimahallissa osui silmiin n. nelikymppinen mies, joka jutteli pesuhuoneessa alle teini-ikäisten poikien kanssa. Piteli pyyhettä edessään ja kysyi yhdeltä, kuinka iso (penis) tällä on. Kaveri meni sen jälkeen avoimeen WC-syvennykseen ja laski pyyhkeen sivulleen. Hänellä oli erektio ja hän katseli minua kuin esitellen sitä. Kalu oli n. 20 senttiä pitkä ja paksu. Myöhemmin lehdessä oli juttu, että poikien jalkapallovalmentaja oli saanut syytteen jonkin asteisesta pedofiliasta. 

Tollasia homoja ne just ovatkin.

Vierailija
131/132 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
132/132 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä esinahan altapesu?