Erektiot uimahallissa
Mitä ajattelette miehet / naiset, pojat / tytöt? Huomaatteko? Katsotteko? Oletteko yleensäkään nähneet? Kokemuksia?
Tuntuu, että vuosien mittaan ovat yleistyneet tai sitten niitä ei enää haluta "hävetä". En sano, että pitäisikään hävetä, mutta, mutta...
Naisena kyllä huomaan ja täytyy tunnustaa, että viime aikoina muutaman kerran uimahallin suurkuluttajana olen jäänyt nolosti silmistäni hetkeksi kiinni puolistondikseen ja kerran ihan täyteen komeuteen uikkareissa. Vaikka onkin luonnollista katsoa ja näyttää komealta, tuntuu se silti oudolta.
Mitä olen miehen fysiikasta perillä, on varsinkin nuorilla seisokki herkemmässä lämmöstä, suihkun paineesta ja ehkä myös tytöistä siellä?
Olenko ihan hukassa, vai onko samanlaisia tuntemuksia ja kokemuksia?
Kommentit (88)
Kerran, olin uimahallissa näin suihlussa yhdellä noin 20v miehellä komean stondiksen. Olin kuin en olisi huomannutkaan ja lähdin saunaan. Kun palasin saunasta siellä oli yhtäkkiä kolmella stondis. Selvä ketjureaktio. Oli lähellä etteikö itselläkin olisi alkanut stondaamaan.
Sen mitä olen huomannut niin nuorilla pojilla on useammin kalu valmiustilassa eli niin, että on selvästi alkanut vähän jäykistyä ja nousta, mutta sitä ei voi vielä kutsua varsinaiseksi erektioksi. Itse ainakin muistan, että teini-iässä se muiden keskellä riisuuntuminen alkoi helposti kiihottaa. Kyllä niitä stondiksia näkyy aikuisillakin eikä siinä mitään, luonnollista ja mukavaahan se on. Ja myönnän kyllä, että helposti alkaa itselläkin turvota silloin.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut myös ton trendin nuorisolla. Jos meidän pikkuhalliin tulee porukka nuoria sällejä, ainakin yhdellä aina stondaa puoliksi tai täysiä, eikä sen kaverit kiinnitä siihen mitään erityistä huomiota. Omassa nuoruudessa ei niin kauan sitten toi olis ollut niiiiiin noloa. Ehkä me ollaan meidän kulttuurissa vapautumassa ton luonnollisen jutun suhteen ja se on vain hyvä.
Nimimerkki: itse hirveen erektioherkkä ja jonkunlaiset traumat jäi siitä teininä.
Jos omaa reagoivaa kehoa pitää hävetä heti nuorena, ei hyvä.
Tämän olen huomannut itsekin. Keväällä näin jonkun lukioporukan uimahallin suihkussa ja ainakin kahdella oli ihan täysi erektio päällä eivätkä muut pojat tuntuneet kiinnittävän asiaan mitään huomiota. Erittäin hienoa, että erektioita ei tarvitse enää hävetä ainakaan yhtä paljon kuin ennen, sillä eihän niille varsinkaan murrosiässä voi yhtään mitään
Murrosiässä lopetin käymisen uimarannoilla ja halleissa. Alapää alkoi elää omaa elämäänsä ollen jäykkänä vähän väliä. Hieman on rauhoittunut viidessäkymmenessä vuodessa, mutta vieläkin saattaa seisokki yllättää kun ei tarvitsisi. Joten pysyn poissa noista paikoista.
Olen käynyt uimahalleissa kymmeniä vuosia ja voin yhden käden sormilla laskea kaikki ne erektiot jotka olen nähnyt. Kerran joku pervopappa seisotteli saunassa ja katseli saunan lasioven läpi koulupoikia suihkussa. Pari kertaa on jollain teinillä alkanut suihkussa seisomaan mutta yleensä aika liukkaasti pakenevat vessaan jos näin käy. Todella harvinaista on siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut myös ton trendin nuorisolla. Jos meidän pikkuhalliin tulee porukka nuoria sällejä, ainakin yhdellä aina stondaa puoliksi tai täysiä, eikä sen kaverit kiinnitä siihen mitään erityistä huomiota. Omassa nuoruudessa ei niin kauan sitten toi olis ollut niiiiiin noloa. Ehkä me ollaan meidän kulttuurissa vapautumassa ton luonnollisen jutun suhteen ja se on vain hyvä.
Nimimerkki: itse hirveen erektioherkkä ja jonkunlaiset traumat jäi siitä teininä.
Jos omaa reagoivaa kehoa pitää hävetä heti nuorena, ei hyvä.
Tämän olen huomannut itsekin. Keväällä näin jonkun lukioporukan uimahallin suihkussa ja ainakin kahdella oli ihan täysi erektio päällä eivätkä muut pojat tuntuneet kiinnittävän asiaan mitään huomiota. Erittäin hienoa, että erektioita ei tarvitse enää hävetä ainakaan yhtä paljon kuin ennen, sillä eihän niille va
Aijaa. Itse olen huomannut että koululaisryhmät yleensä pukevat uimahousut (isoimmat mahdolliset shortsit ettei vaan peniksen muoto erotu) päälle jossain pylvään takana piilossa mahdollisimman huomaamattomasti ja sitten menevät altaille suoraan käymättä suihkussa ollenkaan
Olen runkannut uima-altaassa katsellen seksikkäitä naisia.
Juu, antaa mennä vaan. Tuomio on nykypäivänä taattu. Onneksi
Olen itse entinen kilpauimari, ja kilpailin vuosikaudet. Käyttänyt siis uimahalleja aika paljon, sanoisinko todella paljon. Muistan yhden tai kaksi erektiota vuosilta, joten nämä tämän palstan fantasiat voi jättää omaan arvoonsa.
Sellaisiako katselet uimahallissa ja rannalla. Olen jotenkin arvannut tämän joistakin ihmisistä kyseisissä paikoissa.
Rippileirillä oli saunatilojen edessä uima-allas ja sauna iltaisin lämpimänä. Isoset vahtivat tyttöjen saunavuorolla, etteivät pojat tule liian lähelle. Kerran sitten mentiin poikien kanssa saunomaan illalla hiljaisuuden jälkeen puolijäähtyneeseen saunaan alasti. Jotkut tytöt olivat keksineet saman. Sitten pelmahtivat lauteille myös alasti. Siinä alkoi jokaisella kovettua ja tytöillä oli hauskaa. Uimassakin käytiin, mutta viikon panetuksen jälkeen oli vaikeaa saada alakertaa rauhoittumaan. Monta vuotta tämän kokemuksen jälkeen tuli masturboitua ajatelemalla muistikuvaa hoikista, kapeavyötäröisistä ja pyöreätissisistä tytöistä siinä heilumassa meidän poikien katseita keräilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina tuo oli aivan normitilanne, että otti eteen suihkussa myös uimahallissa. Ei siinä mitään kummallista ollut. Tottakai vaivihkaa vertailtiin toistemme varustuksia ja oltiin salaa kateellisia sille, jolla oli kaikista komein. Jos tytöt sattui näkemään, oltiin vaan ylpeitä. Ei todellakaan hävetty yhtään mitään.
En osaa sanoa, onko kulttuuri muuttunut, koska tosiaan ihan normaalia se on ollut. Koulun vessassa viimeinen koppero oli suunnilleen kaikkien jossain vaiheessa käyttämä "runkkuvessa", eikä siinäkään mitään kummallista ollut.
No onpas sinulla erilaiset kokemukset kuin minulla. Minä olen nähnyt kouluaikaan vain yhden erektion uimahallissa ja se johti erektion saaneen pahoinpitelyyn ja homo-syytöksiin. Ei todellakaan normaalit heteropojat halua katsella toisten pystyssä olevia munia uimahallissa. Mitä homojen fantasiaa tämä oikein on? Ja mikä helvetin "runkkuvessa", en ole koskaan kuullutkaan. Olitko jossakin harjaantumiskoulussa koska normaalissa koulussa ei tuollaisia harrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina tuo oli aivan normitilanne, että otti eteen suihkussa myös uimahallissa. Ei siinä mitään kummallista ollut. Tottakai vaivihkaa vertailtiin toistemme varustuksia ja oltiin salaa kateellisia sille, jolla oli kaikista komein. Jos tytöt sattui näkemään, oltiin vaan ylpeitä. Ei todellakaan hävetty yhtään mitään.
En osaa sanoa, onko kulttuuri muuttunut, koska tosiaan ihan normaalia se on ollut. Koulun vessassa viimeinen koppero oli suunnilleen kaikkien jossain vaiheessa käyttämä "runkkuvessa", eikä siinäkään mitään kummallista ollut.
No onpas sinulla erilaiset kokemukset kuin minulla. Minä olen nähnyt kouluaikaan vain yhden erektion uimahallissa ja se johti erektion saaneen pahoinpitelyyn ja homo-syytöksiin. Ei todellakaan normaalit heteropojat halua katsella toisten pystyssä olevia munia uimahallissa. Mitä homojen fantasiaa tämä oikein on? Ja mikä helvetin "
Maaseudulla se oli vähän erilaista eikä täällä päin homoista tiedetty silloin yhtään mitään. Henkilökohtaisesta herkkyydestä tuo varmaankin on kiinni, kuinka helposti seisottelee suihkussa. Ja se riippui siitäkin missä kohtaa kova jätkä -hierarkiassa suihkussa kyrbä pystyssä heiluva tyyppi oli. Kaikkihan sen näki mutta kukaan ei puhunut mitään. Kaveri tihkui testosteronia ja seurusteli koulun kauneimman tytön kanssa. Mullakin alkoi seistä toista katsellessa, ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Runkkupaikka oli meilläkin invavessassa jota kukaan ei käyttänyt vessana. Seinät oli täynnä valumajälkiä. Ei nää nyt mitään salaisuuksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse entinen kilpauimari, ja kilpailin vuosikaudet. Käyttänyt siis uimahalleja aika paljon, sanoisinko todella paljon. Muistan yhden tai kaksi erektiota vuosilta, joten nämä tämän palstan fantasiat voi jättää omaan arvoonsa.
Riippuu hallista ja kellonajasta. Mä olen uinut aktiivisesti yli 20 vuotta ja huomannut sen muutoksen miten puoliheijareita ei enää samalla tavalla häpeillä kuin ennen. Seksuaalisuus on arkipäiväistynyt ja homous on ihan fine. Suihkussa huomaa selvästi, että jotkut toivoo saavansa huomiota tai seuraa.
Jos pojan pitää alkaa häpeilemään tai nolostelemaan kehoaan ja reaktiotaan, millekä hän ei voi mitään ja mikä tuntuu tosi hyvältä olla kovana, on se melkeinpä tae, että isona tulee sitten henkisellä puolella vaikeuksia, supernopeaa laukeamista tms. Puhun kokemuksesta. Suihkuissa runkkailu on sitten asia erikseen. Sekin tuntuu hyvältä ja itsekin pahimman teinitestoyliannostuksen aikana sorruin tekemään muutamia vetoja. En silti suosittele.
On täällä ihme porukkaa. Itselleni ei tullut kossina mieleenkään hävetä olla kovettuneena. Ajattelin, että tytöt tykkää. Runkkailut kannattaa suorittaa aina privaatisti.
Uimahallin suurkuluttajana voin sanoa, ettei ainakaan Tampereen uimahalleissa ole stondiksia näkynyt ja vaikka pynsän hallissa oli homppeleiden senssipaikka, niin en vieläkään. Itsellä on ollut niin herkkä erektio, että heti kun oli sekäsaunasta opiskelijahipoissa kysymys ja pimpu vilahti, niin rupesi ottamaan eteen. Tämä oli kolkyt vuotta sitten ja sitä sain hävetä.
Kylpylän höyrysaunassa oli puolisonikanssa vähän käsipeliä mutta saunaan tuli muita ja oli pakko lopetaa. Lähdin kanki kovana suihkuun. Tais siinä joku vähän vilkuilla.
Joskus lämpimässä saunassa rentoutuessa menaa nousta ja sitten ihmettelen että miksi kun ei siinä miestensaunassa ole mitään eroottista