Eero,Emma ja Liisa saavat pikkuveljen.Nimi??
hups livahti tuo erellinen.
Lisä infoa
Eero Antti
Emma Anni Matilda
Liisa Martta Adolfiina
Nämä meillä jo on.sukunimemme on ihan suomalainen ja alkaa A-kirjaimella. kirjaiminen.Mieheni nimi on Timo ja oma nimeni Tuija.Joten monien mielestä pitäis tulevan pojan nimen alkaa L-kirjaimella.Muillakin kirjaimilla käy meille.Nimi pitäis olla ns.vanha nimi kuten toisillakin lapsilla on.
Toinen nimi vois olla joko Toivo tai Kalle tai ihan joku muu.
L-kirjaimella olen miettiny tälläästä nimeä Leevi Kalle Samuel
Kommentit (15)
Minusta pikkuveikan nimi tulisi olla L-kirjaimella ja vain kaksi nimeä, kuten veljellä
Leevi olisi hyvä!
Tai
Luka
Leo
Leevi on hyvä, mutta eikös toiseksi nimeksi jokin A:lla alkava? Kolmella sisaruksella on kaikilla A-alkuinen 2./3. etunimi, jotenkin tuntuisi hassulta, jos " kaava" yhden kodalla pettäisi.
Leevi +
Aarne
Aarni
Aarno
Aaron
Allan
Anssi
Auno
Aleksanteri
Anselmi
Olisko yhtään sopivan kuuloisia? ;)
Entäpä nimet:
Lenni-Kalle Aaroni
Leo-Samuli Anselmus
Onni ?
tai sitten etunimeksi Toivo tai Ilmari?
Leevi on mielestäni myös loistava ehdotus!
Minä olen mahdottoman huono ehdottelemaan nimiä, mutta piti vain tulla onnittelemaan pienen prinssin johdosta!!!
En ole marrasmammoissa enää pyörinyt aikoihin ja tännekin eksyin ihan sattumalta, niin olipa kiva heti pongata tuttu äiti!
Suuren suuret onnittelut koko perheelle!!!
T. Venlan ja Vilin äiti
Ja voin minä nimeäkin pohtia :) vaikken siinä mestari olekaan.
Jo ehdotetuista: Leevi on toki alunperin vanha nimi, mutta siitä on tullut " muotinimi" , eli en tiedä olisiko aivan samanlainen kuin teidän muiden lasten nimet. Kalle tuo minulle henk.koht. mieleen negatiivisia mielleyhtymiä, kun kaverini isoveljen nimi on Kalle ja häntä ärsytetään milloin Kallen mätitahna -jutuilla, milloin Kalle Kustaa Korkki -jutuilla (siis nyt vielä aikuisenakin).
Minäkin melkein kallistuisin Lauri-nimen kannalle. Ihana vanha nimi ja sopii teidän pesueeseen todella hyvin :D
Luin vielä kerran viestisi ja huomasin aikamuodon SAAVAT. Taisin hypätä asian edelle. No laitetaan sen piikkiin, että olen ollut koko päivän oksennustaudissa ja todella puolikuntoinen kun mikään ei pysy sisällä ;)
Heti otsikkoa lukiessani tuli mieleen tuo Lassi, sopisi kuin nenä päähän joukkonne jatkoksi. ;) Ja toiseksi nimeksi jokin A-alkuinen, esim.
Aleksanteri
Aleksi
Akseli
Aatos
Aapeli
Alvar(i)
Hienoja ehdotuksia olet saanut, lissän vielä tuon Lassen, että sopisi sekin mainiosti sisarussarjaan. Tai sitten jo ehdotettu Lauri olisi mainio...ja tietenkin myös ihanaiset ;-) nimet Lassi ja Leo kävisivät hyvinkin...
T: mm. Lassin ja Leon äiti ;-) -Iitu-
Lauri-Kalle sellaisenaan kiva ilman viivaa tai viivan kanssa myös joku 3. nimi esim. se Samuel sopii kivasti. Myös tuo Leevi Kalle Samuel kiva.
Lassi tai Lasse myös kivoja.
Leo myös kiva!
Niin saavat tän pikkunelosen pitäis suntyä tässä marraskuun alussa .Ellei käynnisty niin viim. käynnistetään 16.11 eli Liisan 2v synttäripäivänä.Käynnistys siksi että tulossa iso vauva, Liisa syntyi 9 päivää ennen la. ja painoi 5090g pituutta 56cm.
Mitäs muuten kuuluu??
Ja KAIKILLE KIITOS NIMI VAIIHTOEHEROOSTA!!
Ilmoitain sitten kun nimi on päätetty.
anni iiris
Ps.vahingossa tuli kaks pinoa kun eka viesti karkas ja tuli vaan otsake.Ja en osannu sitä poistaa.
Eero, Emma, Liisa ja Lauri sopisi kuin nyrkki silmään :)