En tiedä muistatteko mua, kirjoittelin tääne kun pelkäsin öisiä ääniä ja löytyi ne kaasupullot...
mä olen itsekin alkanut nyt pelkäämään että mies yrittää tehdä mulle jotain. Se käyttäytyy todella oudosti ja mua pelottaa :( Ei ole väkivaltainen muttei puhu enää mitään ja saattaa vaan tuijottaa mua pitkän aikaa kauhean vihaisen oloisena. Lapsen kanssakaan ei osaa olla normaalisti. Mua pelottaa että se on sekoamassa. Mitä voin tehdä. Välillä se asuu luonamme, niinkuin nyt. En edes uskalla ehdottaa että lähtisi muualle.
Kommentit (20)
Ja sun ukkoshan saattaa kattella koneelta sivuhistoriaa ja lukea näitä juttuja?
Jos niistä molemmat vuoti kaasua, niin on mielestäni aika todennäköistä että niitä on peukaloitu????
hakenut pullot pois ja vienyt jonnekkin. Mieheni ei vastaa mihinkään mun kysymyksiin noista pulloista edelleenkään! Ei se puhu mitään muutakaan! Sitähän mä huolehdinkin, kun ei puhu ei pukahda, koko mies on aivan kummallinen! Mä yksin pojalta onko isi ollut erilainen kuin ennen, mutta poika ei osaa oikein vastata. Sanoi vain että isi on aina hiljaa.
Varsinkaan jos pelkäät henkesipuolesta. Muuta vaikka äidillesi tai jotain ja sano ukollesi että tahdot erota. toinen vaihtis on että hakeudut turvakotiin.
Lapsikin vaistoaa kireän tulehtuneen ja omituisen ilmapiirin.
Hui kamala, Jumalan siunasuta sinulla.
Lähde pois, kerro jollekin koko tarina ja mieti, mikä on järkevin ratkaisu. Älä jää odottamaan.
Juttele ukolles sitte puhelimessa, jos sitä alkaa huvittaa avata suutaan. Ja voithan soittaa sen veljelle ja kysyä, et mitä hittoa tää on, jos se tietäis jotaa!
Kerro äidillesi ja veljellesi tapauksesta ja ottakaa se pohdintaan. Tarvittaessa miehesi psykiatrin arvioon (ei varmaan kyllä tosta vaan suostu). Ehdittoman tärkeää on, että kerrot epäilyistäsi jollekin läheisellesi.
veljeen olin yhteydessä eilen ja kysyin pullosta, eipä velikään niistä tiennyt kun oli ollut miehelle kuskina omalla pakullaan, ja mies nostellut pullot taakse. Olivat vieneet ne jollekin miehelle omakotitaloon, mies oli sanonut että ovat sen pulloja ja oli vaan säilttänyt niitä. Mutta että siis miehellä ei tietoa pullojen sisällöstä, oli väittänyt veljelle.
Voiko kaasuun ylipäätään kuolla? Eikö siinä pikemminkin ole tulipalon vaara, jos tulee kipinöitä?
Mä olen lapsen kanssa paljon nyt äitini luona.
Ensinnäkin, miettikää sitä lipastonsiirtojuttua. Jos itse olet yksin kotona yläkerrassa ja kuulet vieraita askelia alakerrasta, alatko raahaamaan jotain lipastoa oven eteen. Minä ainakin olisin ihan hiipihiljaa.
Koko juttu on ihan selvä provo muutenkin.
Se syrjäyttää hapen verenkierrossa samalla tavoin kuin häkä. Mutta kaasu voi myös syttyä räjähdysmäisesti kun sitä pääsee tarpeeksi huoneistoon. Lähes olematonkin sähkömagneettinen juttu voi sytyttää tulipalon kaasun kanssa. Älä vähättele asiaa, olet kertomasi perusteella ollut tosi vaarassa.
Jos luulet että olet lapsesi kanssa vaarassa, niin se on VELVOLLISUUTESI lasta kohtaan! Toimeksi!!!
Jos tämä on totta, niin tee jotain ja nopeasti, ennenkuin käy pahasti!
lipasto oli tyhjä ja helposti siirrettävissä. En mä ainakaan pysty pelossa toimimaan rationaalisesti, että kuulekohan nyt joku jos mä teen näin tai mitä tapahtuu jos teen näin. Mä käyn tätä asiaa läpi tuolla toisella palstalla jossa ei tarvitse yhtään provohuuteluja kuunnella. Se on moro.
lipaston siirtelyn peloissaan kun ei ajatteli järkevästi. Itsekkin olen siirtänyt pöydän oven eteen kun olen pelänyt yksinäni kun ajattelin että ei sitten niin helposti kukaan pääse huoneeseen ja ovenkahvaa vaikeempi kääntää kun pöytä ottaa vastaan. Tietysti sitä siitä halutessaan olisi päässyt sisään mtta loi hieman turavllisuuden tunnetta.
hae saitilta ccleaner PISTE com ohjelma, kaikki tiedot saat häipymään surffailustasi
Vierailija:
mä olen itsekin alkanut nyt pelkäämään että mies yrittää tehdä mulle jotain. Se käyttäytyy todella oudosti ja mua pelottaa :( Ei ole väkivaltainen muttei puhu enää mitään ja saattaa vaan tuijottaa mua pitkän aikaa kauhean vihaisen oloisena. Lapsen kanssakaan ei osaa olla normaalisti. Mua pelottaa että se on sekoamassa. Mitä voin tehdä. Välillä se asuu luonamme, niinkuin nyt. En edes uskalla ehdottaa että lähtisi muualle.
Lähtekää vaikka vähäksi aikaa kyläilemään sukulaisille jos mahdollista. Selittikö miehesi mitenkään tapahtunutta. Onko pullot jo haettu pois?