Vieläkin korona positiivinen, aamulla nuhaisena töihin
No joo, on viimeinen aloitus tästä aiheesta, minkä teen. Kimmokkeen antoi työkaverin soitto pari tuntia sitten, ehdotti afterwork-olutta. Olin jo suostumassa, mutta tippa nenän päässä pisti ajatukset uusiksi ja kieltäydyin.
Eli tein eka postiivisen kotitestin 26.5 torstaina. Oli 5 päivää eritäytyneenä, nuha ja yskä loppui sunnuntaina. Siispä keskiviikkona menin töihin kuten ohjeet kuuluvat.
Tein torstaina ihan huvikseen korona-testin ja se näytti yhä plussaa. Olin kuitenkin perjantainkin töissä normaalisti. Perjantai-iltana ja eilen on nenä tippastanut oikein kunnolla, tänäänkin satunnaisesti. Tein korona-testin, olen vieläkin positiivinen.
Se ongelma on, että kun olen positiivinen ja nuhainen, ohjeen mukaan pitäisi olla kotona, vai? Mutta kun olen ollut jo sen 5 päivää eristyksissä, pitääkö mennä työterveyden kautta? Tai, kuten äsken päättekin, menen töihin huomenna normaalisti.
Kommentit (2)
Kysy työterveydestä ohjeet. Meillä ei oireisena mennä töihin.
Hölmö, ne testit voi näyttää positiivista monta kuukautta vaikka korona olisi jo sairastettu ajat sitten. Eivät ole luotettavia. Onhan tästäkin ollut juttua vaikka kuin.