Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö ateistilta uskottavuus jos kuuntelee uskonnollista musiikkia?

Vierailija
05.06.2022 |

Niin, olen pitkänlinjan ateisti ja en ole tulossa uskoon. Mutta olen huomannut että olen mieltynyt kuuntelemaan kauniita uskonnollisia lauluja. En sanoman takia vaan biisien yleisen kauneuden ja hyvien laulajien takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee.

Vierailija
2/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö joku aikuinen oikeasti tuollaista? Minä ainakin teen, mitä huvittaa, eikä paljon kiinnosta muiden käsitykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö joku aikuinen oikeasti tuollaista? Minä ainakin teen, mitä huvittaa, eikä paljon kiinnosta muiden käsitykset.

Kyllä täällä mietitään paljon älyttömämpiäkin asioita.

Ap:lle sanoisin, että parempi kun kuuntelet ihan vaan yksin.

Vierailija
4/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Esim. tällainen uskonnollinen musiikki on kuin luotu ateisteille:

Vierailija
5/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uskottavuus? Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
6/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus omissa silmissä. Alat epäilemään omaa uskoasi? En ihmettele, ateismi seisoo tyhjän päällä, oman käsityksen varassa.

Vierailija
7/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistilta menee uskottavuus? Kuulostaa aika oudolta. Uskohan on jo mennyt, jos on koskaan ollutkaan. Ei minulla ainakaan. En tuhlannut aikaani rippikouluun, en koulun uskontotunteihin sen jälkeen, kun sain niistä vapautuksen, intissäkään en vannonut sotilasvalaa, kun siihen kuuluu jotain jeesustelua, eikä joukko-osaston ainutta uskomatonta varten järjestetty eri tilaisuutta. Eli sotilasvala ei minua velvoita yhtikäs mihinkään, hähä! Ei tarvi pokkuroida mitään armeijan kihoa, voin sanoa, että mielestäni olet ryhtynyt typerään hommaan, eikä se voi sille mitään.

Vierailija
8/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Kuuntele sitä, mistä tykkäät.

Vierailija
9/9 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä jonkulle selitellä, vai miksi tuollaista mietit?