mitä mieltä madonnan aikeista adoptoida musta poika afrikasta?
Kommentit (27)
biologisen mulatti lapsen äiti
23
Minulla on kaksi adoptiolasta, toinen on ihan eksoottisen näköinen, toinen näyttää siltä, että voisi olla puoliksi minun - siis isä ulkomaalainen. Saan huomattavasti törkeämpää kohtelua osakseni, kun liikun vain hänen kanssaan kuin jos liikun molempien tai vain vanhemman kanssa. Olen ollut siitä ihan järkyttynyt, mutta näin se tuntuu Suomessa menevän. Suomalaisnainen ei saisi tehdä lapsia ulkomaalaisen kanssa.
Vierailija:
Minulla on kaksi adoptiolasta, toinen on ihan eksoottisen näköinen, toinen näyttää siltä, että voisi olla puoliksi minun - siis isä ulkomaalainen. Saan huomattavasti törkeämpää kohtelua osakseni, kun liikun vain hänen kanssaan kuin jos liikun molempien tai vain vanhemman kanssa. Olen ollut siitä ihan järkyttynyt, mutta näin se tuntuu Suomessa menevän. Suomalaisnainen ei saisi tehdä lapsia ulkomaalaisen kanssa.
Tytölle se on kuitenkin vielä kaksin verroin kurjempi se kohtalo.
Vierailija:
Vierailija:
sellaisella joka on adoptoitu vitivalkoiseen Suomeen 70-80-luvulla kuin sellaisella joka on adoptoitu monikulttuuriseen Englantiin vuonna 2006.Ja sille miten oudoksi lapsi itsensä tuntee, voivat ihan kaikki tehdä jotakin, erityisesti ne aikuiset, joille se tuntuu oudolta!
hyvä idea, että olis adoptoinut sitten 2 mustaa lasta. ja miksi otti pojan, tytöillä on köyhyydessä vielä karmeampi elämä odotettavissa.
Toivottavasti ainakaan monet eivät rinnasta hyväntekeväisyyttä ja adoptiota keskenään. Eri asiat.
Vierailija: