Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä madonnan aikeista adoptoida musta poika afrikasta?

Vierailija
14.10.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se tulee vasta aikuisten asenteista. Eli jos jokainen kasvattaa omat lapsensa avarakatseisesti, ei siitä ihonväristä tulee mitään mölyä! Se erilaisuuden tunne tulee vasta sitten, jos aikuiset kiinnittävät siihen jatkuvaa huomiota!

Vierailija
22/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä tiedät noin varmasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologisen mulatti lapsen äiti

23

Vierailija
24/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi adoptiolasta, toinen on ihan eksoottisen näköinen, toinen näyttää siltä, että voisi olla puoliksi minun - siis isä ulkomaalainen. Saan huomattavasti törkeämpää kohtelua osakseni, kun liikun vain hänen kanssaan kuin jos liikun molempien tai vain vanhemman kanssa. Olen ollut siitä ihan järkyttynyt, mutta näin se tuntuu Suomessa menevän. Suomalaisnainen ei saisi tehdä lapsia ulkomaalaisen kanssa.

Vierailija
25/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on kaksi adoptiolasta, toinen on ihan eksoottisen näköinen, toinen näyttää siltä, että voisi olla puoliksi minun - siis isä ulkomaalainen. Saan huomattavasti törkeämpää kohtelua osakseni, kun liikun vain hänen kanssaan kuin jos liikun molempien tai vain vanhemman kanssa. Olen ollut siitä ihan järkyttynyt, mutta näin se tuntuu Suomessa menevän. Suomalaisnainen ei saisi tehdä lapsia ulkomaalaisen kanssa.

Vierailija
26/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle se on kuitenkin vielä kaksin verroin kurjempi se kohtalo.

Vierailija:

Vierailija:

sellaisella joka on adoptoitu vitivalkoiseen Suomeen 70-80-luvulla kuin sellaisella joka on adoptoitu monikulttuuriseen Englantiin vuonna 2006.

Ja sille miten oudoksi lapsi itsensä tuntee, voivat ihan kaikki tehdä jotakin, erityisesti ne aikuiset, joille se tuntuu oudolta!

hyvä idea, että olis adoptoinut sitten 2 mustaa lasta. ja miksi otti pojan, tytöillä on köyhyydessä vielä karmeampi elämä odotettavissa.

Vierailija
27/27 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ainakaan monet eivät rinnasta hyväntekeväisyyttä ja adoptiota keskenään. Eri asiat.