Jos voisit muuttaa kolme asiaa itsessäsi,
Kommentit (35)
1. Pankkitilin saldo; olisi ainakin tuhat kertaa se mitä nyt.
2. Oikea rinta olisi pienempi kuin nyt.
3. Vasen rinta olisi paaaaaljon pienempi kuin nyt.
Muuttaisin vain sen että en ole kuolematon kaikkivoipa Jumala.
Haluaisin paremman itsetunnon, paremmat sosiaaliset kyvyt ja pois ahdistuksen.
Vähentäisin puhelimella viettämääni aikaa, olisin ajoissa valmiina/paikalla, enkä saamaton ja
nukkuisin tarpeeksi. Nyt vuorotyöläisenä nukun liian vähän.
Haluaisin olla sosiaalisempi, kärsin kovasti jännittämi sestä ja siihen liittyvistä oireista.
Itsetunto voisi olla parempi.
Ulkonäössä muuttaisin hampaat.
Megavaivasenluun terveeksi jalkateräksi. Nyt on paaaljon haittaa, kenkiä vaikea löytää, lisääntyvistä määrin nilkkakipuja, kuluttaa kengät nopeammin. Nyt menossa minun sandaalikesä joskus kumpparit ja "croksit". Kaksi jälkimmäistä kotona. Mieli tekisi ampua tukisukat avaruuteen.
Tarmokas ja toimelias.
💖
Toivoisin vain yhtä asiaa:
Sitä, että olisin kuollut jo.
Olisin vähemmän introvertti etten väsyisi ihmisten seurassa
Olisin 20kg hoikempi
Uskaltaisin ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vähemmän introvertti etten väsyisi ihmisten seurassa
Olisin 20kg hoikempi
Uskaltaisin ajaa autoa.
Eihän introvertti ole ollenkaan huono asia.
Autoa minäkään en uskalla ajaa, mutta se on hyvä asia, että ymmärtää olevansa vaaraksi liikenteessä.
Itse sain ajokortin 90-luvun alussa kolmannella yrityksellä ja autokoulun opettajalta meni paljon tupakkaa minua opettaessaan.
Muuttaisin kaiken ulkonäössäni
Minulla olisi ystäviä
Kyky kiinnostua ja nauttia asioista
Haluan oppia hyväksymään itseni sellaisena kuin olen.
Se että olisin edes jollekin tärkeä. Olen ulkopuolinen joka paikassa; some, työyhteisö ym.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että pyllyni olisi naisellisempi, minulla olisi pitkät kauniit vaaleat hiukset ja kehoni täysin karvaton.
M30
Sheivaa,
Ylipaino pois ja tilalle kiinteän treenattu kroppa. Iästä pois 25 vuotta jotta voisin elää nuoruuden ilman alkoholin käyttöä. Terve itsevarmuus.