Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan hypännyt uimahallin hyppytelineiltä 10 metrin korkeudesta?

Vierailija
04.06.2022 |

Jos olet, miltä se tuntui kehossa? Minä hyppäsin tänään elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran. Tuli sen verran ikävä olo, että kiitos, ei enää koskaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin viime viikolla 7,5 metristä ekan kerran. Ikävältä tuntui. Yritin hypätä suoraan mutta jotenkin ihan aavistuksen tulin kai vinossa kun kasvoihin sattui, ihan kuin nenä olisi murtunut, siltä se ensin tuntui. Onneksi kipu meni muutamassa minuutissa ohi. Ei ole mun juttu. Kympistä en tämän kokemuksen jälkeen todellakaan uskalla.

Todella uhkarohkeasti jotkut menevät, pari poikaa teki kympistä liki mahaplätsejä. Ihme, ettei onnettomuuksia satu enempää.

Vierailija
2/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vitonen korkein ja siitäkin riitti kertakokeilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Paha korkeanpaikankammo.

Vierailija
4/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko jossain noinkin korkeita hyppytelineitä? Luulin että 5 m on suurin korkeus.

Vierailija
5/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, onko jossain noinkin korkeita hyppytelineitä? Luulin että 5 m on suurin korkeus.

On niitä, vaatii vain oman hyppyaltaan

Vierailija
6/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulan maauimalassa. Satiin liput sinne sofialehdon vastaanotto keskus. Kilpailin 2 mun tytön kanssa. Piti hypätä ja uida altaan toisen pähään.Vai onko se hypyri ylin korkeampi? Matalampi?Tulin toiseksi,vaikka jotain tapahtui.Tuntui jään pohjaan en pääse ylös..Sisulla ylös pintaan ja uiminen altan toiseen päähän. Mutta sen jälkeen en ole hypännyt yhtään mistään.Jäi loppu elämäksi kammo sitä.,

Vierailija
7/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä tule koskaan hyppäämäänkään. Klooriallergian takia en käy uimahalleissa. 

Vierailija
8/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monta kertaa. Myös pää edellä. Voltteja en uskalla tehdä sieltä kun en ole uimahyppääjä. 5 metristä olen kaksoisvoltin tehnyt ja 1,5 volttia.

Vierailija
9/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahyppy on ihan olympialajikin. Ei niitä kieputteluja ehdi tehdä kovin matalalta hypättäessä. 

Vierailija
10/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä satutin korvan (tärykalvon) pahasti kun tulin jotenkin vinosti alas 5m korkeudesta. Ei enää ikinä, edes kolmosesta.

Vierailija
11/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 metristä hypännyt paljon sekä suoraan alaspäin että pää edellä. Pää edellä siten että olen tähdännyt muovirenkaaseen ja hypännyt sen läpi monta kertaa.

Mitään voltteja en ole koskaan edes harjoitellut, joten sellaisia en uskaltaisi kokeilla.

10 metristä varmaan uskaltaisin hypätä kyllä, mutta siinä voi jo satuttaa itsensä, joten en tiedä viitsisinkö sieltä hypätä.

Vierailija
12/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Mun 13v poika hyppää kympistä. En olisi uskaltanut antaa hypätä, mutta isänsä antoi ja se sujuukin hyvin.

Vierailija
13/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kiivennyt torniin ja totesin, että juu ei.

Vierailija
14/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tapahtui?

Vierailija
15/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään. Kävin kerran siellä ylhäällä mutta kun katsoin alas tunsin että pyörryn joten oli pakko tulla alas.

Vierailija
16/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hypännyt viimeksi joskus reilut parikymmentä vuotta sitten viidestä metristä. Lapsena hypin paljon sekä yhdestä, kolmesta että viidestä metristä. Tätä tapahtui enimmäkseen uimarannalla, mutta joskus myös uimahallissa. Olin tänään maauimalan avajaisissa. Siellä tarjoitui jossakin vaiheessa mahdollisuus hypätä kymmenestäkin metristä, joten hetken mielijohteesta päätin kavuta ylös ja hypätä sieltä alas. Hyppäsin jalat edellä ja vartalo niin suorassa kuin mahdollista. Heti hypyn jälkeen ei ollut kovinkaan mukava olla: tuntui, kuin poskiluut olisivat irronneet. Sama oli tilanne hampaiden (omat): että ne irtoavat suusta. Leukaa jomotti jonkun aikaa, mutta kaikkein pahimmalta tuntui (ja tuntuu yhä) reisien yläpuolella. On aika vaikea kävellä. Kun hyppy oli ohi, tunsin jo vedessä, kuinka jalat olivat irrota kehosta. Huom! Olin selvinpäin ja olen 45-vuotias. Uimahypyt jätän jatkossa suosiolla nuoremmille. ap

Vierailija
17/32 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas jos joutuu hyppäämään laivan kannelta. Pudotus jotain 20 metriä ja pelastusliivit tekee veteen putoamisesta jo niiden puolesta hyvin mielenkiintoisen kokemuksen  :((

Vierailija
18/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala teitin kanssa!

Vierailija
19/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hypännyt. Tosin jalat edellä. Olin melko vesipeto nuorempana, mutta legenda suolien leviämisestä rajoitti pääedellä hypyt 7.5 metriin

Vierailija
20/32 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran kiivennyt torniin ja totesin, että juu ei.

Kuin myös, ja sitten jalat täristen takaisin alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi