Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut niin pitkään ikisinkku, mutta onko ok että perheeni käyttäytyy näin minua kohtaan??

Vierailija
04.06.2022 |

Olen 30v ikisinkku nainen (kiusaamisen, huonon itsetunnon takia). Olen vähän erakko, erilainen perheestäni, ja he ovat usein kyselleet, olenko jo tavannut miestä. Olen vastannut aina en.
Nyt viime kuukausien ajan, kun olen maininnut jonkun miehen nimen, esim, ystäväni (netti) jonka kanssa pelaan, perhe alkaa udella ja pommittaa minulta tietoja hänestä, että onko hän nyt mieheni, vaikka olen sanonut vain että ystävä. Minusta tämä on erittäin ahdistavaa käytöstä, sillä esim. äidilläni on miespuolisia ystäviä eikä häneltä niistä udella mitään. Mutta jos minä, edes mainitsekin, jonkun miehen nimen, niin luulaan heti että nyt olen miehen löytänyt ja olen suurinpiirtein menossa naimisiin, ja minua aletaan häiritä siitä. Meneekö tämä mielestänne ahdistelun rajalle ja mitä ongelmalle pitäisi tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sukulaisille että kerrot kyllä jos parisuhdetilanteessasi on jotain kerrottavaa ja että jos eivät lopeta utelemista, pistät välit poikki.

Pidä kiinni rajoistasi!

Vierailija
2/3 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kannata kertoa mitään toistaiseksi seuraelämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, ikisinkkuuteen on ikään kuin sisään rakennettuna se, että siinä olotilassa ollaan pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi