Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutteleeko teidät lapset päiväkodissa

Vierailija
15.05.2008 |

kodin asioista? Vai onko ne hiljaa niistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole siellä itse.

Vierailija
2/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"äiti kompastui portaissa", "kissa naukuu" tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis kysymyksellä kirjaimellisesti sitä, että jutteleeko teidän lapset päikässä tädeille ja kavereille, että mitä teillä kotona on tehty?

Vierailija
4/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaikki.Kyllä me henkilökunnan jäsenet tiedetään lasten kotitapahtumista enemmän kuin uskottekaan...:)

Vierailija
5/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaikki.Kyllä me henkilökunnan jäsenet tiedetään lasten kotitapahtumista enemmän kuin uskottekaan...:)

sanallakaan mitä kodissa tapahtuu. Että se on heissä erilaista kuin muissa muksuissa. Siksi kysyin, t. ap

Vierailija
6/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä uskon, kotonakin saa lypsämällä lypsää, että kuulisi jotain mitä tarhassa on tapahtunut. Aina vaan samat "ihan hyvä päivä", "en muista", tai ei ole kuulevinaankaan kysymystä.

Vierailija
7/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä eskarissa ja meillä on useampiakin lapsia, jotka eivät koskaan kertoile asioitaan. Vastaavat kyllä kun kysytään, mutta oma-aloitteisesti eivät juttele kotijuttuja. Ihan normaalia tuo on.

Vierailija
8/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pullon kaljaa ehkä kerran kuussa, miehen kanssa riitaa tulee lähinnä rahasta muutaman kerran vuodessa, joskus ruoka ei vana kelpaa.

Juu ihan kaikenlaista nuo lapset siellä kertoilee. Taitaa hoitajat kyllä jonkin verran suodattaa, koska sosiaalitantat ei ole koskaan vielä käyneet.

Tosin kyllä mäkin tiedän noista päiväkodin tädeistä jotain sellaista, mitä he ei ehkä itse kertoisi.