Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäfiilis kateissa, mites muilla?

Vierailija
04.06.2022 |

En muista aiemmilta vuosilta onko ollut kesäfiilistä jo näin kesäkuun alussa mutta luulisin että on. Näinköhän johtuu ei kesäisistä säistä tämä vai mistä.. Onko sulla kesäfiilis ja mistä tai miten oot sen saanut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kännykällä kuvia luonnosta nyt heti kesän alussa. Jatkan sitä koko kesän. On sitten muistoja kesästä syksyksi ja talveksi.

Vierailija
22/26 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kesä on yli 20 astetta, ei näin kylmä sää. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä kesäfiilis, kun ei ole enää koronaa, kuten ennen oli. Pitkästä aikaa nyt matkustamaan. 

Ai ei ole? No hyvä sit.

Vierailija
24/26 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäfiilis jotenkin tulee ja menee tänä vuonna. Kauniina ja suht lämpiminä päivinä sen tavoittaa helposti, kun perhoset lentelevät ympäriinsä ja linnut visertävät ja on hyvin leppoisa tunnelma. Sitten tuleekin taas harmaa sadesää, ja olo muuttuu kertaheitolla syksyisen melankoliseksi. On tämä yhtä vääntämistä tällä kertaa :D 

Vierailija
25/26 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäpukeisia naisia ei näy vielä missään kun niin kylmä 😕

Eikä asfalttityömaiden paidattomia lihaksikkaita miehiä. Kun on niin viileää ja kun ei ole varaa ajella maakunnissa työmaita bongailemassa koska bensa kallista. Ja kuulemma asfaltointikin, raaka-aineiden hinnan  nousun vuoksi

Vierailija
26/26 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut niin kiire, etten ole kerennyt fiiliksiä miettiä.  Onneksi heinäkuussa ei ole mahdollisuutta  iltatöihin  niin  alkuviikonkin illat kaikki vapaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi