Minkä nimisiä isovanhempasi olivat/ovat?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalmari, Amanda, Fanny, Kustaa
Lisään tähän, että mun mielestä entisaikaan oli ihan erityylisiä nimiä kuin nykyisin. Kuten Adalmiina, Agda, Saaga, Magdaleena, Josefiina, Sofia yms. En tiedä, olenko nähnyt kaikista isovanhemmista kuvat, Jalmarin ja Amandan ainakin. Olivat aika tummapiirteisiä sen muistan. 🤔
Isän isän äiti oli Kaisa. Hänellä ei ollut isää. Tai ainakaan hänestä ei puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän, että mun mielestä entisaikaan oli ihan erityylisiä nimiä kuin nykyisin. Kuten Adalmiina, Agda, Saaga, Magdaleena, Josefiina, Sofia yms. En tiedä, olenko nähnyt kaikista isovanhemmista kuvat, Jalmarin ja Amandan ainakin. Olivat aika tummapiirteisiä sen muistan. 🤔
Isän isän äiti oli Kaisa. Hänellä ei ollut isää. Tai ainakaan hänestä ei puhuttu.
Kaisa-muoriksi kutsuivat.
Anni ja Hannes sekä Toini ja Augusti.
Anni ja Iivari sekä Martta ja Yrjö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisa-muoriksi kutsuivat.
Niin ja äidin isän vanhemmat oli Kalle ja Hilma. Siinä taisi olla kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Arvelee tunnistaneensa jonkun vakiopalstailijan ja yritää nyt varmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Maria ja Nestori.
Maria ja Väinö
Tunnistettu!
Lydia Matilda.
Äidin vanhemmat Aino ja Vihtori.
Äidin vanhemmat: Lumi-Ritva ja Kyösti-Ridge
Isän vahemmat: Isandri-Jemica ja Romeo-Casper
Pirkko ja Pertti
Pamela ja Vihtori-Esa
Ööh miksihän tässä taas oletetaan että jokaisella olisi kaksi iso isää ja kaksi iso äitiä? Oletteko jotenkin vanhan aikaisia?
Aini ja Paavo Heinonen sekä
Kirsti ja Juha Mäki
Eini Susanna ja Kaarlo Matias
Amelie Martha ja Sepp (oikeasti Josef)
Vladimir ja Ljudmila