Petyin miehen veljen lahjaan meidän ylioppilaalle
Hän antoi vain 45 euroa ja niin, että oli 1x20, 1x10 ja 3X5.
Kyllä on hienompaa laittaa sellainen 50 seteli, vaikka sekin on aika vähän. 100 minimi yo:lle.
Kommentit (20)
Eiköhän lahjan antaja anna sen verran kuin pystyy. Uskomatonta muttei yllättävää, että mamma se on loukkaantunut toisen antamasta lahjasta. Toivottavasti lapsesi osaa olla edes kiitollinen.
Ilmoitin jo kutsussa että minimi on 200e. Yksi vieras väitti että maksanut tilille. Tarjosin sitten pelkän kahvin.
Ikävä katsella lahjahevosen suuhun...
Vai miten se meni? 100 euroa on ihan liikaa, paitsi ehkä omalle lapselle!
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin jo kutsussa että minimi on 200e. Yksi vieras väitti että maksanut tilille. Tarjosin sitten pelkän kahvin.
Oikeasti?????
Oot ihan asiaton
Tai provo!!
Olisin pettynyt tuollaiseen veljen vaimoon. Tosin, tuon sanoin jo silloin kun menivät yhteen. Oli nolo jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mä petyin meidän vierailun emäntään. Sen sijaan, että olisi seurustelemassa meidän vieraiden kanssa, hän vain lähetteli someviestejä lahjoista pöllöpalstoille
No ryhdyin nyt itse samaan :D
Mitä se sulle kuuluu mitä sun lapsi saa ylioppilaslahjaksi? Vastaus että ei yhtään mitään.
kyllä täytyy muistaa kymppitonneille jos ei sadoilla tonneilla.
ei muuten tule kesää.
eikä ylppärit onnistu sitten millään. satatonnia olisi sopiva lahjaraha.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tonni on minimi. Muuten on loukkaus.
tonni köyhältä minimi, rikkaat antaa enemmän. Itse lahjoitin siskon tyttärelle matkan New Yorkiin kolmeksi viikoksi hotelleineen ja 10 000€ käyttörahaa että saa ostettua jonku kivan mekon tms.
Kuule kun se lahja on ylioppilaan eikä sun, niin et voi myöskään pettyä siihen. Pety ihan omiin lahjoihisi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun se lahja on ylioppilaan eikä sun, niin et voi myöskään pettyä siihen. Pety ihan omiin lahjoihisi vaan.
Lahjaton ei pety lahjoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tonni on minimi. Muuten on loukkaus.
tonni köyhältä minimi, rikkaat antaa enemmän. Itse lahjoitin siskon tyttärelle matkan New Yorkiin kolmeksi viikoksi hotelleineen ja 10 000€ käyttörahaa että saa ostettua jonku kivan mekon tms.
Naurettavaa pihistelyä! Ei tuolla rahalla saa kuin jonku hikisen bile-topin
Jotku ei ole kiitollisia mistään ja toiset osaa olla kiitollisia kaikesta.
Muistan, kun oltiin just muutettu vaimon kanssa 20 vuotta sitten yhteen ja kaikesta oli pulaa ja rahat koko ajan loppu.
Tuli kummityttöni rippijuhlat ja saatiin just ja just raavittua kasaan 35e lahjaksi tyyliin 1x20 + 1x10 + 1x5e ja oltiin vähän häpeillen, että onkohan tässä nyt tarpeeksi lahjaan.
Kummityttö, joka oli kasvanut yltäkylläisyydessä ja saanut rahaa ovista ja ikkunoista, kiitti kauniisti ja vilpittömästi.
Kyllä se lahjan suuruus riippuu paljolti lahjan antajan varallisuudesta. Voihan se tietysti riippua nuukuudestakin. Taisin itse antaa 300e noin 7 vuotta sitten.
On ihmisiä joille se 30€ on paljon.
Oikein hyvä lahja. Summ riittävä eikä tullut mitään turhaa krääsää.